تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 15:50
کد خبر : 86690

در پی اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر؛ صرفه جویی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلو وات انرژی برق

در پی اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر؛ صرفه جویی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلو وات انرژی برق

جارستان: مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از صرفه جویی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلووات انرژی برق در طرح تعدیل روشنایی معابر در استان خبر داد. مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت : با اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان و خاموش کردن هزار و ۵۰۰ دستگاه روشنایی در خیابان ها،از آذر ماه تاکنون

جارستان: مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از صرفه جویی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلووات انرژی برق در طرح تعدیل روشنایی معابر در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت : با اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان و خاموش کردن هزار و ۵۰۰ دستگاه روشنایی در خیابان ها،از آذر ماه تاکنون ، هزار و ۵۷۵ کیلووات انرژی برق صرفه جویی شد.

محمد اسماعیل هنرمند با اشاره به سرمای هوا و افزایش مصرف خانگی گاز طبیعی ، افزود: افزایش مصرف گاز طبیعی در خانه ها موجب محدودیت تولید برق در نیروگاه ها و افزایش احتمال خاموشی ها در برخی ساعات روز می شود که برای پایدار ماندن جریان گاز و گرمای مشترکان خانگی ، این طرح اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح فقط چراغ معابر بلوارها و خیابان های اصلی یک درمیان خاموش می شوند و روشنایی معابر کوچه ها و خیابان های فرعی به هیچ وجه خاموش نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.