تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 15:06
کد خبر : 86580

کشف محموله‌های زغال قاچاق و ماهی فاسد در آستارا

کشف محموله‌های زغال قاچاق و ماهی فاسد در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف ۵۲۰ کیلوگرم زغال قاچاق و فاقد مجوز حمل و هزار کیلوگرم ماهی فاسد خبر داد. سرهنگ محمد نمازی روز یکشنبهدر این باره گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی قلعه محور آستارا-اردبیل امروز حین کنترل خودروها به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شده و در بازرسی

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف ۵۲۰ کیلوگرم زغال قاچاق و فاقد مجوز حمل و هزار کیلوگرم ماهی فاسد خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی روز یکشنبهدر این باره گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی قلعه محور آستارا-اردبیل امروز حین کنترل خودروها به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شده و در بازرسی از آن، محموله زغال قاچاق را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ارزش محموله ۲۵ میلیون ریال برآورد و متهم ۳۹ ساله آن دستگیر و به دادگاه معرفی شد و به دلیل تاثیر منفی قاچاق کالا بر تولید داخلی و امنیت اقتصادی، مردم هر گونه مورد مشکوک به قاچاق را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی بیان کرد: ماهیان پرورشی فاسد را نیز ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا – اردبیل، روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه نیسان کشف کردند.

وی ادامه داد: این محموله در زمان سلامت، یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال ارزش داشته اما به دلیل حمل غیر بهداشتی، فاسد شده بود و ماموران، زغال ها را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و ماهی های فاسد را به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل دادند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و به علت حجم بالای تردد در محور مواصلاتی این شهرستان با استان اردبیل، میزان کشفیات قاچاق کالا و مواد فاسدشدنی در آن مسیر زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.