تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 21:19
کد خبر : 86533

ثبت نام ۴۲.۵ درصد گیلانی ها در سامانه سجام

ثبت نام ۴۲.۵ درصد گیلانی ها در سامانه سجام

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان از ثبت نام ۴۸۳ هزار و ۳۳۶ نفر معادل ۴۲.۵ درصد از سهامداران سهام عدالت استان خبر داد. سیدرضا عظیمی روز شنبه در این باره افزود: تاکنون از یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۰۷ نفر از مشمولان سهام عدالت گیلان که روش غیر

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان از ثبت نام ۴۸۳ هزار و ۳۳۶ نفر معادل ۴۲.۵ درصد از سهامداران سهام عدالت استان خبر داد.

سیدرضا عظیمی روز شنبه در این باره افزود: تاکنون از یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۰۷ نفر از مشمولان سهام عدالت گیلان که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، تا کنون ۴۲.۵ درصد احراز هویت شده اند و ۶۵۶ هزار و ۷۱ نفر هنوز ثبت نام نکرده اند که این افراد باید برای استفاده از مزایای سهام شان ثبت نام و احراز هویت را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سجام به صورت غیر حضوری امکانپذیر است، خاطر نشان کرد: مردم می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان خود به صورت غیر حضوری ثبت نام شان را انجام دهند و اگر نتوانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده که سهامداران عدالت بتوانند از حقوق خود به طور کامل تری استفاده کنند، تصریح کرد: پرداخت سود سهام با توجه به شماره حسابی خواهد بود که مردم در سامانه سجام اعلام می کنند.

عظیمی خاطر نشان کرد: مردم با ثبت نام در سامانه سجام می توانند در انتخابات هیات مدیره که اثر گذار در سود آتی و نحوه اداره شرکت خواهد بود، حضور یابند و در صورت تمایل به خرید و فروش سهام شرکت سرمایه گذاری گیلان نیز نیاز است که در سامانه ثبت نام کنند بنابراین برای رسیدن به این حقوق باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شوند.

گیلان بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.