تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 10:39
کد خبر : 86486

معاون بیمه ای تامین اجتماعی بندرانزلی بعنوان رئیس جدید این شعبه منصوب شد

معاون بیمه ای تامین اجتماعی بندرانزلی بعنوان رئیس جدید این شعبه منصوب شد

جارستان: طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، حسن قاسم زاده معاون بیمه ای شعبه بندرانزلی به سمت ریاست این واحد تابعه استان منصوب گردید .  به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال نائل گردیدن مجید بصیری رئیس شعبه بندرانزلی به افتخار بازنشستگی و بر

جارستان: طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، حسن قاسم زاده معاون بیمه ای شعبه بندرانزلی به سمت ریاست این واحد تابعه استان منصوب گردید .

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال نائل گردیدن مجید بصیری رئیس شعبه بندرانزلی به افتخار بازنشستگی و بر اساس نتایج آزمون مدیران آینده و بررسی ها و مصاحبه های تخصصی توسط کانون ارزیابی امور استانهای این سازمان ، طی حکمی از سوی علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، حسن قاسم زاده معاون بیمه ای این شعبه بعنوان رئیس جدید این واحد تابعه تامین اجتماعی استان منصوب گردید .

شایان ذکر است حسن قاسم زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۲۸ سال سابقه در تامین اجتماعی گیلان است . 

در حکم ابلاغی آمده است :

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و در اجرای نامه معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و اموراستانها، به موجب این حکم به مدت یکسال از سمت فوق بعنوان سرپرست شعبه بندرانزلی منصـوب می شوید، امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت دارم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.