تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 18:32
کد خبر : 8620

ضریب نفوذ اینترنت گیلان به میانگین کشوری برسد

ضریب نفوذ اینترنت گیلان به میانگین کشوری برسد

جارستان-رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت:ضریب نفوذ اینترنت در استان گیلان در مقایسه با استان های دیگر پایین تر است و باید سازوکاری ایجاد شود تا به میانگین کشوری برسیم. ،کیوان محمدی در دیدار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،درخصوص اهمیت فناوری جدید در گیلان،اظهار کرد:فناوری اطلاعات در عصر کنونی رشد چشمیگری داشته است و این

جارستان-رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت:ضریب نفوذ اینترنت در استان گیلان در مقایسه با استان های دیگر پایین تر است و باید سازوکاری ایجاد شود تا به میانگین کشوری برسیم.

،کیوان محمدی در دیدار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،درخصوص اهمیت فناوری جدید در گیلان،اظهار کرد:فناوری اطلاعات در عصر کنونی رشد چشمیگری داشته است و این موضوع در سال های آینده فراگیرتر خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه در سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ برای اولین بار از ثبت نام اینترنتی استفاده شد که با موفقیت همراه بود،افزود:ضریب نفوذ اینترنت در استان گیلان در مقایسه با استان های دیگر پایین تر است و باید سازوکاری ایجاد شود تا به میانگین کشوری برسیم.

وی اضافه کرد:فناوری اطلاعات گیلان باید برای دو دهه آینده برنامه ریزی داشته باشد که این برنامه به صورت مدون و مجزا در شورای برنامه ریزی استان در حضور استاندار گیلان مطرح گردد.

محمدی با بیان اینکه در گیلان کسی با فناوری جدید مخالفتی ندارد،متذکر شد:در صورت برنامه ریزی درست و حساب شده و حمایت همه دستگاه ها شاهد رشد چشمگیر درخصوص ضریب نفوذ اینترنت در گیلان خواهیم بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:در بحث فناوری جدید باید نگاه کلان داشته باشیم و بتوانیم در گستره وسیع تر سرمایه گذاری کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد:آی.تی هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری برای آینده است لذا برای سرمایه گذاری در بخش آی.تی باید مطالعه کارشناسی شده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گیلان می تواند در دو دهه آینده جهش اقتصادی بزرگی انجام دهد،افزود:این جهش مستلزم این است که بتوانیم زیرساخت ها را آماده کنیم.در واقع باید بخش خصوصی و دولتی در کنار هم در حوزه های فناوری با کار کارشناسی وارد شوند تا شاهد رشد شگرفی در این خصوص باشیم.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.