تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 15:52
کد خبر : 86119

دنیامالی: مصوبه مجلس جواب داد؛ افزایش ۳۰درصدی عرضه مسکن با تصویب قانون اخذ مالیات خانه‌های خالی

دنیامالی: مصوبه مجلس جواب داد؛ افزایش ۳۰درصدی عرضه مسکن با تصویب قانون اخذ مالیات خانه‌های خالی

جارستان: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پیگیری‌های مجلس در راستای تصویب و اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی در مسیر کاهش قیمت اجاره مسکن مثمرثمر بوده است. احمد دنیامالی با اشاره به تصویب قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی در مجلس و تاثیرات این مهم بر افزایش عرضه مسکن و اثرات این مهم همچون

جارستان: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پیگیری‌های مجلس در راستای تصویب و اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی در مسیر کاهش قیمت اجاره مسکن مثمرثمر بوده است.

احمد دنیامالی با اشاره به تصویب قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی در مجلس و تاثیرات این مهم بر افزایش عرضه مسکن و اثرات این مهم همچون کاهش قیمت‌ها، گفت: به نظر می‌رسد این اقدام نتایج مثبتی را به همراه داشته و کمک خوبی برای عرضه خانه های خالی است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر عرضه بیشتر خانه‌های خالی در پی آغاز اجرای این قانون، افزود: این خبر خوبی است که امیدواری را برای کاهش قیمت‌ها افزایش می‌دهد چرا که افزایش عرضه، متناسب‌سازی با تقاضا را به همراه داشته و در ادامه قیمت‌ها تا حدودی کاهش پیدا می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، پیگیری‌های که مجلس برای کاهش قیمت مسکن انجام داده را در این مسیر بسیار مثمرثمر دانست و گفت: اگرچه موضوعاتی مانند “پایه پولی” در نرخ اجارهبها سهم دارد اما اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی تعدیل قیمت‌ها را به دنبال خواهد داشت./

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.