تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 20:19
کد خبر : 86045

اختتامیه جشنواره معرفی آثار برگزیده ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

اختتامیه جشنواره معرفی آثار برگزیده ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ایی ابوذر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت : امروز ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی ۴۴ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.مهدی پارسا با اشاره

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ایی ابوذر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت : امروز ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی ۴۴ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.
مهدی پارسا با اشاره به اینکه هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود افزود : تولیدات خبری نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشت.
وی با بیان اینکه در این جشنواره از نفرات اول تا سوم بخش‌های خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه تجلیل شد گفت : همچنین از پیشکسوتان رسانه ، خانواده های شهدا و صدا و سیمای مرکز گیلان برای برپایی یادواره های تلویزیونی شهدا قدردانی شد.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی هم در این جشنواره گفت : از آغاز انقلاب اسلامی رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی آگاهی بخشی و جریان سازی نقش بسیار مهمی داشتند و در دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت هم به عنوان یکی از ابزار های مهم تاثیر گذار بودند.

مهدوی افزود : همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا وضعیت صنفی و اشتغال رسانه های استان وضعیت بهتری به خود بگیرد و در این امر همه باید پای کار باشند چون رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی وظیفه سنگینی را به عهده دارد.
وی گفت : فرق ما با همه رسانه های دنیا در صداقت و درایت و مسوولیت های انسانی است و رسانه های جمعی با تبیین نقش مناطق آزاد و به خصوص منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از مهم‌ترین بنگاه های اقتصادی کشور در جنگ اقتصادی کمک حال کشور خواهند بود.

همچنین نمایشگاه جانبی آثار برگزیده جشنواره ابوذر با نمایش آثار برتر هر یک از بخش‌های جشنواره در حاشیه سالن اجتماعات منطقه آزاد انزلی برپا شد‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.