تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 20:15
کد خبر : 85932

تجهیز۱۱۲ واحدتاسیسات آبرسانی گیلان به سیستم کنترل از راه دور

تجهیز۱۱۲ واحدتاسیسات آبرسانی گیلان به سیستم کنترل از راه دور

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: ۱۱۲ واحد تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی استان به سیستم تله متری و کنترل از راه دور تجهیز شده است. مازیار غلامپور عصر شنبه در این باره افزود: آبرسانی به ۸۰ درصد جمعیت شهری و ۲۵ درصد جمعیت روستایی

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: ۱۱۲ واحد تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی استان به سیستم تله متری و کنترل از راه دور تجهیز شده است.

مازیار غلامپور عصر شنبه در این باره افزود: آبرسانی به ۸۰ درصد جمعیت شهری و ۲۵ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش، از طریق سامانه تله متری و کنترل از راه دور مدیریت می شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ شهر استان به مرکز پایش و راهبری تاسیسات آبرسانی مجهز هستند، گفت: با ایجاد مرکز پایش؛ امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات کمّی و کیفی، هیدرولیکی، مصرف انرژی و تولید و مصرف آب فراهم شده است.  

وی با تاکید براینکه کاهش هزینه های مالی بسیار مهم است، تصریح کرد: تاسیسات آبرسانی به گونه ای حفاظت و نگهداری شود که آب شرب شهرها و روستاها با حداقل هزینه تامین شود.
غلامپور اظهار داشت: سیستم تله متری برای مدیریت منابع آبی ضروری است زیرا اندازه گیری جریان آب، نشت یابی شبکه آبرسانی، نظارت بر عملکرد تجهیزات به صورت آنی باعث می شود که نه تنها  وقوع حوادث در کوتاه ترین زمان ممکن مهار شود بلکه آب به صورت صحیح میان مشترکان توزیع شود.

بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷۷.۳۲ درصد جمعیت روستایی استان گیلان از خدمات آب شرب بهداشتی بهره مند می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.