تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 22:53
کد خبر : 85751

کشف سه محموله قاچاق و فاقد مجوز حمل در آستارا

کشف سه محموله قاچاق و فاقد مجوز حمل در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف ۱۷۰ کیلوگرم تنباکو و ۲۰ راس دام قاچاق و فاقد مجوز حمل و ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد نمازی روز پنجشنبه گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی قلعه محور آستارا-اردبیل امروز حین کنترل خودروهای عبوری به

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف ۱۷۰ کیلوگرم تنباکو و ۲۰ راس دام قاچاق و فاقد مجوز حمل و ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی روز پنجشنبه گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی قلعه محور آستارا-اردبیل امروز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شده و در بازرسی از آن محموله تنباکوی قاچاق را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ارزش محموله ۲۵ میلیون ریال برآورد شد و ۲ متهم ۳۷ و ۳۹ ساله دستگیر و به دادگاه معرفی شدند و امروز از یک دستگاه خودرو نیسان نیز ۲۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف و راننده متخلف به دادگاه معرفی شد.

وی بیان کرد: ماهیان پرورشی فاسد را نیز ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا – اردبیل، روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه پیکان وانت کشف کردند.

وی ادامه داد: این محموله در زمان سلامت، یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال ارزش داشته اما به دلیل حمل غیر بهداشتی، فاسد شده و مردم در خرید فرآورده های خام دامی و شیلاتی به نکات بهداشتی توجه کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و به علت حجم بالای تردد در محور مواصلاتی این شهرستان با استان اردبیل، میزان کشفیات قاچاق کالا و مواد فاسدشدنی در آن مسیر زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.