تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 18:11
کد خبر : 85722

تکمیل ظرفیت طرح ملی مسکن برای ۴ هزار و ۷۹۴ واحد در پنج شهر گیلان

تکمیل ظرفیت طرح ملی مسکن برای ۴ هزار و ۷۹۴ واحد در پنج شهر گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون مسکن و بازآافرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان از آغاز ثبت نام سومین مرحله طرح اقدام ملی مسکن در گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این ثبت نام برای تکمیل ظرفیت ۴ هزار و ۷۹۴ واحد از این طرح در پنج شهر استان انجام می

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون مسکن و بازآافرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان از آغاز ثبت نام سومین مرحله طرح اقدام ملی مسکن در گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این ثبت نام برای تکمیل ظرفیت ۴ هزار و ۷۹۴ واحد از این طرح در پنج شهر استان انجام می شود.

حسین کشاورز عصر پنجشنبه با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ امروز (هجدهم دیماه) افزود: سامانه مربوطه برای ثبت نام در شهرهای رشت، بندر انزلی، صومعه سرا، سیاهکل، ماسال و شاندرمن باز شده که متقاضیان می توانند در طرح اقدام ملی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای این مرحله از طرح اقدام ملی مسکن به مدت یک هفته ادامه دارد، تصریح کرد: نداشتن هر گونه مالکیت شخصی از سال ۸۴ به بعد، عدم دریافت تسهیلات بانک مسکن به صورت یارانه ای، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سکونت شهر مورد درخواست به مدت پنج سال از مهمترین شرایط برای پذیرش ثبت نام در این طرح است.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه طرح جامع اقدام ملی مسکن مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

کشاورز با اشاره به اختلالاتی در سامانه طی اولین روز از ثبت نام گفت: به طور معمول در روز نخست ثبت نام ازدحام به سمت سامانه زیاد است که این موضوع به ستاد وزارت راه و شهرسازی منعکس شده وطی روزهای آینده برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر به صورت کامل همه مراحلی که در سامانه پیش بینی شده متقاضیان بارگذاری و اطلاعات را کامل کنند بلافاصله پس از اتمام مرحله ثبت نام یکهفته بررسی شروع و سپس اطلا رسانی می شود.

وی به زمان ساخت واحدها نیز اشاره و بیان کرد:ساخت تعدادی از واحدها شروع شده که ثبت نام کنونی تکمیل ظرفیت مراحل قبلی است.

کشاورز ادامه داد: در حال حاضر دو کارگزار ستاد اجرایی فرامینامام (ره) و بنیاد مسکن و پیمانکاران و مشاوران انتخاب شده اند و بعضی مراحل اجرایی پروژه شروع شده و بخشی نیز در مرحله اخذ پروانه ساختمانی و شروع ساخت هستند و با ثبت نام این تعداد عملیات اجرایی ساخت سرعت بیشتری می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.