تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 17:39
کد خبر : 85602

ثبت‌نام‌ متقاضیان تسهیلات ” تحفه”  تمدید شد

ثبت‌نام‌ متقاضیان تسهیلات ” تحفه”  تمدید شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ متقاضیان اعطای تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش سینمایی و سمعی بصری برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۱ تا ۲۳ دی ماه تمدید شد. به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی به

جارستان به نقل از ایرنا؛ متقاضیان اعطای تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش سینمایی و سمعی بصری برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۱ تا ۲۳ دی ماه تمدید شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی به منظور حمایت از کسب وکارهای سینمایی و سمعی بصری، حفظ فرصت‌های شغلی و رونق هنرصنعت سینما، تسهیلات حمایتی با کارمزد چهار درصد با عاملیت صندوق کارآفرینی امید ، اعطاء می‌شود.
این تسهیلات به متقاضیانی همچون احداث سینما ( پردیس سینمایی امید)، صنایع سینمایی ( تولید ابزار و تجهیزات سینمایی ) ، موسسات تهیه و تولید فیلم سینمایی / تهیه کنندگان سینما ، سامانه نمایش در خواستی VOD ،آموزشگاه آزاد سینمایی ،موسسات سینمایی و مراکز پشتیبانی فنی سینمایی (لابراتوارها و استودیوهای سینمایی ) پرداخت می‌شود.
ثبت نام‌ فعالان و مدیران کسب و کارهای سینمایی و سمعی بصری متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی، برای سه روز تمدید شد، متفاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه تحفه به آدرس: https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
تسهیلات ارزان یکی از محورهای حمایت از فعالان هنر در شرایط کروناست که با پیگیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه کشور محورها و شیوه هایی در دولت مقرر شد. تسهیلات توسعه کسب و کار و تثبیت مشاغل هنری ارزان قیمت از طریق سامانه تحفه یکی از موارد حمایتی است که برای فعالان فرهنگ، هنر و رسانه در نظر گرفته شده است.
درباره چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی و اطلاعات بیشتر،شماره تلفن های ۳۸۵۱۲۵۴۹- ۳۸۵۱۳۳۵۶ پاسخگو است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.