تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 14:05
کد خبر : 85464

وزیر بهداشت: اولین فرد مبتلا به ویروس کرونا جهش یافته در کشور پیدا شد

وزیر بهداشت: اولین فرد مبتلا به ویروس کرونا جهش یافته در کشور پیدا شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش تعداد فوتی های روزانه کرونا به ۹۸ نفر و شناسایی اولین فرد مبتلا به ویرس جهش یافته انگلیسی در کشور خبر داد. سعید نمکی روز سه شنبه در ارتباط آنلاین از محل رصد خانه سلامت وزارت بهداشت افزود: قرار بود اولین مواردی که

جارستان به نقل از ایرنا؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش تعداد فوتی های روزانه کرونا به ۹۸ نفر و شناسایی اولین فرد مبتلا به ویرس جهش یافته انگلیسی در کشور خبر داد.

سعید نمکی روز سه شنبه در ارتباط آنلاین از محل رصد خانه سلامت وزارت بهداشت افزود: قرار بود اولین مواردی که از هر نوعی از ویروس موتاسیون یافته انگلیسی است در کشور کشف می شود به مردم اعلام کنیم. متاسفانه اولین مورد کووید ۱۹ موتاسیون یافته  انگلیسی را در یک هموطن که از انگلیس آمده بود بعد از مدتها رصد پیدا کردیم که در یکی از بیمارستانهای خصوصی بستری بود و با بستری های مکرر تست کووید ۱۹ وی از نوع موتاسیون یافته تایید شد.

وی افزود: خوشبختانه حال این بیمار خوب است و چون از روز نخست آگاه و هوشیار بود و با تست پی سی  آر مثبت به ایران آمده بود و خود را ایزوله کرده بود، کسی از اطرافیان او به این ویروس مبتلا نشده است و با غربالگری که از نزدیکان این بیمار انجام شد هیچ موردی از این ویروس در فرد دیگری در کشور پیدا نشد.

ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.