تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 15:11
کد خبر : 85339

جاده های گیلان بارانی و لغزنده است

جاده های گیلان بارانی و لغزنده است

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارندگی در جاده های استان گفت: راههای استان بدلیل بارش باران لغزنده و دید افقی کم است ؛ از این رو رانندگان باید احتیاط لازم را در داشته باشند. سرهنگ  جاور صفاری روز دوشنبه با اشاره به باز بودن  تمامی راههای

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارندگی در جاده های استان گفت: راههای استان بدلیل بارش باران لغزنده و دید افقی کم است ؛ از این رو رانندگان باید احتیاط لازم را در داشته باشند.

سرهنگ  جاور صفاری روز دوشنبه با اشاره به باز بودن  تمامی راههای استان به غیر از محور پونل- خلخال که  برای  ایمنی تردد کنندگان در فصل سرما و بارش برف  بسته می شود ،  تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در برخی ارتفاعات استان برای ساعت های آینده رانندگان حتما تجهیزات ایمنی و زمستانه بویژه زنجیرچرخ  را همراه داشته باشند.

وی  اظهار داشت: رانندگان می توانند بر ای  اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان تماس بگیرند ؛ ضمن آنکه برای ترددی ایمن در جاده ها همواره  فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و از سرعت غیر مطمئنه  و رفتارهای خطر آفرین بپرهیزند.

 ۳۰۰ نفر از نیروهای پلیس در قالب ۴۸ تیم در کنار سایر دستگاههای امداد رسان از بیستم آذر ماه به مدت سه ماه در  مسیرهای مختلف بویژه نقاط برف گیر مستقر هستند .

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان ؛ شرایط برای ابرناکی ، مه‌آلود شدن هوا ، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد به ویژه مناطق مرکزی و شرقی ،  کاهش دما ( بین چهار تا هشت درجه سانتی گراد) و برای ارتفاعات بارش برف تا  اوایل روز سه شنبه فراهم  است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.