تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 22:49
کد خبر : 85268

اعمال جریمه ۵۰۰ خودرو و رفع تصرف اراضی ملی در آستارا

اعمال جریمه ۵۰۰ خودرو و رفع تصرف اراضی ملی در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران پلیس راهور آستارا در شبانه‌روز گذشته ۵۰۰ خودروی ناقض محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا را جریمه کردند و یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان از هزار و ۶۰۴ متر مربع اراضی ملی رفع تصرف کرد.  معاون برنامه ریزی فرماندار آستارا روز یکشنبه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۰۰ خودروی

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران پلیس راهور آستارا در شبانه‌روز گذشته ۵۰۰ خودروی ناقض محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا را جریمه کردند و یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان از هزار و ۶۰۴ متر مربع اراضی ملی رفع تصرف کرد.

 معاون برنامه ریزی فرماندار آستارا روز یکشنبه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۰۰ خودروی بومی به دلیل بی توجهی به ساعات منع تردد جریمه شدند و ۲۰ خودروی غیربومی نیز از مبادی ورودی برگردانده شدند و محدودیت ترافیکی از اول آذرماه آغاز شده و تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در چهار نقطه ورودی آستارا مستقر هستند.

کامبیز لقمانی مقدم ادامه داد: آستارا در وضعیت نارنجی قرار دارد و ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممنوع است و مسیرهای مواصلاتی با دوربین های پلاک خوان رصد می شود.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رفع تصرف اراضی ملی در آستارا

محمد جعفر گل محمدی سرپرست اداره منابع طبیعی آستارا هم اظهار کرد: یک نفر در روستای هودول، هزار و ۶۰۴ متر مربع اراضی ملی را تصرف کرده بود و امروز با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین و دستگیری و معرفی فرد متخلف به دادگاه اقدام شد.

وی گفت: وسعت اراضی ملی آستارا ۴۰ هزار هکتار است و جنگل های این شهرستان را گونه های بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می‌دهد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.