تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 22:30
کد خبر : 85265

حدود ۶ هزار و ۸۰۰ مورد پایش مصرف گاز ادارات گیلان

حدود ۶ هزار و ۸۰۰ مورد پایش مصرف گاز ادارات گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان از پایش حدود ۶ هزار و ۸۰۰ مورد بازدید از ادارات گیلان به منظور پایش گاز مصرفی آنها از اول دیماه تا کنون خبر داد . حسین اکبر غروب یکشنبه با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل زمستان و لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان از پایش حدود ۶ هزار و ۸۰۰ مورد بازدید از ادارات گیلان به منظور پایش گاز مصرفی آنها از اول دیماه تا کنون خبر داد .

حسین اکبر غروب یکشنبه با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل زمستان و لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی توسط همه مشترکان ، شرکت گاز استان اقدام به پایش گسترده دمای اداره ها ، بانک ها و مدارس کرده است، افزود: از تعداد موارد بازدید شده یک هزار و ۷۲۴ مورد اخطار دریافت کردند و گاز ۹۴۱ مورد از اماکن دولتی نیز قطع شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان شرکت گاز مشخص شد که فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سازمان ها و ادارات دولتی استان به نحو شایسته ای نهادینه شده است، تصریح کرد: اجرای مستمر پایش دمای ادارات سبب خواهد شد تا مصرف گاز به میزان مناسبی کاهش یابد.

وی با اشاره به دستور مقامات کشوری و همچنین دستورالعمل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان مبنی بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اظهار داشت: همه ادارات، بانک ها و همچنین مدارس موظفند نسبت به رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) در محیط ساختمان های خود اقدام نمایند.

اکبر ادامه داد: همچنین این سازمان ها موظفند در روزهای تعطیل و همچنین یک ساعت پیش از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند تا پایداری جریان گاز برای مشترکین خانگی برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری از همه ادارات، بانک ها و مدارس استان به منظور اجرای شایسته پایش دما گفت: این طرح با هدف نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تداوم خواد داشت.

بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.