تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 18:32
کد خبر : 8526

برگزاری نخستین دوره آموزش آفرود بانوان گیلانی در رشت

برگزاری نخستین دوره آموزش آفرود بانوان گیلانی در رشت

جارستان-دبیر کمیته بانوان هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزش آفرود بانوان استان در رشت خبر داد. سمیه خاکسار ظهر امروز در نشست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان با اشاره به برگزاری دوره آموزش آفرود برای بانوان گیلانی اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی آفرود ویژه بانوان در رشت در حال برگزاری است.

جارستان-دبیر کمیته بانوان هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزش آفرود بانوان استان در رشت خبر داد.

سمیه خاکسار ظهر امروز در نشست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان با اشاره به برگزاری دوره آموزش آفرود برای بانوان گیلانی اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی آفرود ویژه بانوان در رشت در حال برگزاری است.

وی ورزش اتومبیلرانی را یکی از مهیج‌ترین ورزش‌های موجود در دنیا دانست و افزود: این ورزش موجب ایجاد آدرنالین بالا، هیجان و نشاط می‌شود.

دبیر کمیته بانوان هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان با اشاره به اینکه ایران از جمله کشورهایی است که در آن به دلیل تنوع آب و هوایی می‌توان تمام مسابقات آفرود را برگزار کرد، افزود: مسابقات آفرود در چهار بخش مختلف مسیرهای جنگلی، کویری، برفی و آبی برگزار می‌شود.

وی فضای اقلیمی گیلان را برای اجرای چهار بخش آموزشی و مسابقاتی مهم دانست و خاطرنشان کرد: ماشین‌های مسابقات باید دارای استانداردهای بین‌المللی باشند.

خاکسار وجود رول بال، صندلی مسابقه، کمربندهای مخصوص پنج نقطه‌ای، لباس، کلاه ایمنی و کفش ضدحریق را از الزامات ورزش مهیج اتومبیلرانی دانست.

این مسؤول برگزاری دوره آموزشی آفرود بانوان را توسط کمیته آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان عنوان کرد و گفت: بانوان شرکت کننده در این دوره آموزشی پس از سپری کردن بخش‌های تئوری و عملی طی یکسال از سوی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کارت عضویت دریافت می‌کنند.

خبرگزاری فارس از  رشت،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.