تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 19:03
کد خبر : 85237

دستگیری عاملان ضرب و شتم جنگلبانان و سارق لوازم خودرو در تالش

دستگیری عاملان ضرب و شتم جنگلبانان و سارق لوازم خودرو در تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش از دستگیری قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی و عاملان ضرب و شتم جنگلبانان خبر داد و نیروی انتظامی این شهرستان نیز سارق لوازم داخل خودروها را شناسایی و دستگیر کرد. سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش روز یکشنبه اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش از دستگیری قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی و عاملان ضرب و شتم جنگلبانان خبر داد و نیروی انتظامی این شهرستان نیز سارق لوازم داخل خودروها را شناسایی و دستگیر کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش روز یکشنبه اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی عصر روز گذشته با همراهی نیروی انتظامی و با حکم‌قضایی، چهار قاچاقچی چوب آلات جنگلی و عاملان ضرب و شتم ۲ جنگلبان را در ترک محله جوکندان دستگیر کردند.

آرش شادپور افزود: شامگاه چهارشنبه هفته گذشته جنگلبانان، چوب آلات جنگلی قاچاقچیان را در منطقه جنگلی جوکندان توقیف کرده و در حین حمل به پاسگاه جنگلبانی بودند که قاچاقچیان راه را بر جنگلبانان بسته و بعد از ضرب و شتم آنها، متواری شدند.

وی ادامه داد: جنگلبانان با دشواری خود را به کلانتری رسانده و از آنجا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان تالش منتقل شده بودند و یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینا رشت منتقل و بستری شده بود.

وسعت منابع طبیعی تالش ۲۴۲ هزار هکتار و شامل ۱۷۰ هزار هکتار جنگل ، ۷۱ هزار هکتار مرتع و ۲ هزار هکتار اراضی ساحلی است و حدود ۴۰ درصد جنگل های استان گیلان در تالش واقع شده و ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از جنگل های این شهرستان نیز دست کاشت بوده و اغلب درختان شامل ون، توسکا، بلوط، افرا، ممرز و راش است.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۱۲ فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین جمال‌دار روز یکشنبه بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو، ماموران کلانتری ۱۱، روز گذشته حین گشت در شهر به عابر پیاده ای مشکوک شده و در بازرسی از وسایل او تعدادی کارت سوخت، کارت خودرو، گواهینامه و یک قبضه سلاح سرد کشف کردند.
وی افزود: متهم ۴۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و به مرجع قضائی معرفی شد و رانندگان از پارک خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به سرقت، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.