تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 18:45
کد خبر : 85234

افتتاح مرکز نظرسنجی تلفنی در ایسپای گیلان

افتتاح مرکز نظرسنجی تلفنی در ایسپای گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ سایت تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان امروز ۱۴ دی با حضور دکتر فریبرز جمال‌زاد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان در معاونت فرهنگی این نهاد به صورت رسمی افتتاح شد. دکتر فریبرز جمال‌زاد فلاح امروز در آیین افتتاح رسمی سایت تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان، اظهار کرد: امروزه

جارستان به نقل از ایسنا؛ سایت تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان امروز ۱۴ دی با حضور دکتر فریبرز جمال‌زاد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان در معاونت فرهنگی این نهاد به صورت رسمی افتتاح شد.

دکتر فریبرز جمال‌زاد فلاح امروز در آیین افتتاح رسمی سایت تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان، اظهار کرد: امروزه نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی به ‌عنوان ابزار و شیوه‌هایی شناخته می‌شود که نبض جامعه و تغییر و تحولات افکار عمومی را منعکس می‌کند که می‌توان آن را مانند ابزاری تاثیرگذار در جهت بازخورد عمومی، انعکاس تمام‌نمای نظر مردم و نیز فرآیند سیاست‌گذاری عمومی و اجتماعی در نظر گرفت.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان با بیان اینکه انجام نظرسنجی ابزاری کارآمد برای اخذ تصمیمات است، افزود: همواره نظرسنجی و پژوهش یک رکن مهم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه ریزی محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به توانایی‌های حرفه‌ای که در مجموعه معاونت فرهنگی و ایسپای استان وجود دارد، باید از این پتانسیل در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی و نظرسنجی ملی استفاده کنیم.

جمالزاد ادامه داد: با رعایت اصول افکارسنجی مانند اصل شفافیت و صداقت که بسیار مهم است، می‌توان داده‌ها و اطلاعات صحیح را به کشور منعکس کرد و از این طریق زمینه اخذ تصمیمات صحیح منطبق با پژوهش را فراهم کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: ایسپای گیلان می‌تواند در کنار ارائه ایده‌های موثر، پروژه‌های نظرسنجی مشترکی را با سایر مراکز دانشگاهی استان اجرا کند و از این طریق تعاملات خود را با پژوهشگران برتر دیگر دانشگاه‌ها افزایش دهد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید در کنار ماهیت پژوهشی و آموزشی خود فعالیت‌های فرهنگی در خور نیز توجه داشته باشد، خاطرنشان کرد: با افتتاح سایت نظرسنجی تلفنی ایسپا در گیلان، طرح‌های افکارسنجی با سرعت عمل و دقت بیشتر انجام می‌گیرد.سایت نظرسنجی تلفنی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه گیلان امروز ۱۴ دی ماه همزمان با پانزدهمین سالروز آسمانی شدن جهادگر دانشمند دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان گذار پژوهشگاه رویان که از ویژگی منحصر به فرد او توجه به امر کاربردی کردن دانش و فناوری بود، در رشت راه اندازی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.