تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 11:46
کد خبر : 85006

۷۴ ضربه شلاق برای دو متخلف حیوان آزار در رضوانشهر

۷۴ ضربه شلاق برای دو متخلف حیوان آزار در رضوانشهر

جارستان به نقل از برنا؛ دو متخلف که با بی رحمی اقدام به کشتن یک قلاده سگ در رضوانشهر کردند با کمک ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر دستگیر و به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر از پایان پرونده حیوان آزاری خبر داد و گفت :در آبان

جارستان به نقل از برنا؛ دو متخلف که با بی رحمی اقدام به کشتن یک قلاده سگ در رضوانشهر کردند با کمک ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر دستگیر و به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر از پایان پرونده حیوان آزاری خبر داد و گفت :در آبان ماه سال جاری طی تماس های مردمی مبنی بر کشته شدن سگی در یکی از شهرک های این شهرستان توسط دو تن از اهالی این منطقه. مامورین یگان حفاظت این شهرستان به منطقه اعزام و اقدام به جمع آوری مستندات در مورد متخلف یا متخلفین و نحوه کشته شدن حیوان بی پناه اقدام کردند و پس از تحقیقات محلی دو تن از اهالی شهرک ولیعصر به مراجع قضایی معرفی شدند .

میغی با تشکر از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و قاضی پرونده افزود : متخلفین پرونده حیوان آزاری هر یک به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی شدند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

خدارو شکر