تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 16:57
کد خبر : 84930

گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان

گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان

جارستان: به مناسبت سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز با حضور در سامانه ۱۲۲ این شرکت، به صورت بر خط و تلفنی با مردم استان صحبت و مشکلاتشان را پیگیری کرد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی که از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰

جارستان: به مناسبت سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز با حضور در سامانه ۱۲۲ این شرکت، به صورت بر خط و تلفنی با مردم استان صحبت و مشکلاتشان را پیگیری کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی که از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ به تماس های مردمی پاسخ داد، ضمن گرامیداشت یازدهم دیماه سی امین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب گفت: هدف از حضور در این مرکز و پاسخگویی بر خط و تلفنی، بررسی و رفع مشکلات مردمی و تسهیل در خدمت‌رسانی می باشد .

وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ جهت شنیدن مشکلات مردمی و تلاش بر رفع آن به منظور افزایش سطح رضایتمندی گفت: در هفته های گذشته، در راستای پاسخگویی بر خط مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ ، تعدادی از معاونین شرکت و مدیران امور آبفای شهرستان ها به صورت مستقیم از طریق این سامانه با مردم گفتگو کردند که این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.