تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 23:19
کد خبر : 84727

قریب ۱۱ هزار کیلومتر خطوط گاز گیلان نشت یابی شد

قریب ۱۱ هزار کیلومتر خطوط گاز گیلان نشت یابی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان از انجام عملیات نشت یابی در ۱۰ هزار و ۶۴۹ کیلومتر خطوط گاز استان خبر داد و گفت: نشت یابی خطوط گاز استان در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹.۵ درصد رشد داشته است . حسین اکبر روز سه شنبه اظهار داشت: طی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان از انجام عملیات نشت یابی در ۱۰ هزار و ۶۴۹ کیلومتر خطوط گاز استان خبر داد و گفت: نشت یابی خطوط گاز استان در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹.۵ درصد رشد داشته است .

حسین اکبر روز سه شنبه اظهار داشت: طی پاییز سال گذشته؛ هفت هزار و ۷۱۲ کیلومتر از خطوط شرکت گاز استان نشت یابی شد که این آمار امسال به ۱۰ هزار و ۶۴۹ کیلومتر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه نشت یابی با توجه به برنامه زمانبندی شده برای رفع مشکلات احتمالی خطوط اجرا می شود، افزود: ۷۲۶ ایستگاه، ۲۴۵ هزار و ۹۲۵ انشعاب ، ۱۸۶ نشتی ایستگاه . ۱۰ هزار و ۴۳ نشتی علمک فوقانی و ۲۸۸ نشتی زیرمینی در فصل پاییز امسال در استان نشت یابی شده است .

وی با بیان اینکه این نشت یابی در ۲۳ شهر استان انجام شده است،تصریح کرد: نشت یابی خطوط گاز در شهرهای اسالم، اطاقور، املش، بندر انزلی، تولم شهر، چاف ، رودبار، سنگر ، شلمان ، صومعه سرا ، کومله ، منجیل، آستارا، رانکوه ، رشت منطقه ۱، رضوانشهر، لاهیجان، لوشان، احمد سرگوراب، پره سر، رستم آباد، رودسر ، شفت و فومن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از همه مشترکان به ویژه مشترکان جدید خواست تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش ها و نصب کلاهک H و همچنین مصرف بهینه گاز طبیعی، زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.

بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.