تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 20:39
کد خبر : 84713

۳ ماه پاییز؛ افزایش ۳۹ درصدی دستگیری سارقان در گیلان

۳ ماه پاییز؛ افزایش ۳۹ درصدی دستگیری سارقان در گیلان

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ بیش از ۴ هزار سارق در ۳ ماهه پاییز در گیلان شناسایی و دستگیر شدند. سرپرست پلیس آگاهی گیلان گفت : با تلاش ماموران آگاهی استان ، ۴ هزار و ۳۳۰ سارق ، پاییز امسال در استان شناسایی و دستگیر شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ بیش از ۴ هزار سارق در ۳ ماهه پاییز در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی گیلان گفت : با تلاش ماموران آگاهی استان ، ۴ هزار و ۳۳۰ سارق ، پاییز امسال در استان شناسایی و دستگیر شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد بیشتر است.
سرهنگ علیرضا حدادی همچنین از کشف ۵ هزار و ۷۵۴ فقره سرقت با افزایش ۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در همین مدت خبر داد و افزود : مبارزه با سرقت ، سارقان و مجرمان خشن در سریع‌ترین زمان ممکن ، از مهمترین ماموریت‌های پلیس آگاهی گیلان است.
وی با تاکید بر نظارت پلیس آگاهی بر ضایعات فروشی‌ها ، اصناف آسیب‌زا و آسیب‌پذیر ، اضافه کرد : در همین مدت ، ۳۶ واحد صنفی متخلف پلمپ و ۷۸ واحد آسیب‌پذیر ملزم به رعایت تجهیزات حفاظتی و امنیتی در مقابل سرقت سارقان شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک که قصد ارتکاب اعمال مجرمانه را دارند ، بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و یا شماره ۳۳۶۱۸۲۲۹ پلیس آگاهی تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.