تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 16:48
کد خبر : 84683

ترس جریان نفاق از آشکار شدن روی پنهان خود

ترس جریان نفاق از آشکار شدن روی پنهان خود

جارستان به نقل از فارس؛ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان مشکلات اقتصادی امروز کشور را مرهون بازیگران فتنه دانست و گفت: کسانی که انقلاب و کشور را تا پای انهدام بردند امروز درصحنه‌های مختلف اقتصادی و مسئولیتی تفکر فتنه‌گری خود را در مجرای قانونی ادامه می‌دهند. نظر علی علیزاده با اشاره به بصیرت مردم

جارستان به نقل از فارس؛ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان مشکلات اقتصادی امروز کشور را مرهون بازیگران فتنه دانست و گفت: کسانی که انقلاب و کشور را تا پای انهدام بردند امروز درصحنه‌های مختلف اقتصادی و مسئولیتی تفکر فتنه‌گری خود را در مجرای قانونی ادامه می‌دهند.

نظر علی علیزاده با اشاره به بصیرت مردم در هشت و ۹ دی‌ماه سال ۸۸ اظهار کرد: فتنه به‌عنوان یک جریان، در طول حرکت انقلاب همواره حضورداشته و خواهد داشت که در مقاطع مختلف با سازوکارهای گوناگون بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ انتخابات ریاست‌جمهوری بستری برای فتنه‌گران شد تا از شورونشاط انتخاباتی مردم سوءاستفاده کرده و  آب را  گل‌آلود کنند، گفت: اصحاب فتنه به‌عنوان یک جریان، همپای انقلاب در حال حرکت است و همواره خود را آماده نگاه می‌دارد تا در کوچک‌ترین موقعیت علیه مردم، کشور و انقلاب گام بردارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با تأکید بر اینکه فتنه‌گران نیازمند فضای آلوده برای گرفتن ماهی هستند، افزود: فتنه و جریان فتنه‌گر همواره در طول انقلاب حضورداشته و خواهد داشت اما سال ۸۸ صحنه‌ای بود که فتنه‌گران از بستر آن استفاده کرده، حدود هشت ماه کشور را درگیر کرده و کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به نقش جریان انقلاب و توده مردم در هشت ماهی که کشور درگیر جریانات فتنه بود تصریح کرد: آن زمان که رهبری معظم با  اردوکشی خیابانی مخالفت کردند، مردم با بصیرت، صحنه را مدیریت کردند اما چهره فتنه و نفاق هرچه بیشتر حضور پیداکرده و در ایام محرم و اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) ماهیت خود را نشان داده و طاقت مردم را به سر آوردند

علیزاده با تأکید بر بصیرت مردم در خلق حماسه بزرگ هشت و ۹ دی خاطرنشان کرد: در مقابل فتنه، مردم حماسه بزرگ هشت و ۹ دی را رقم‌زده و بصیرت مردم گیلان که یک روز زودتر از کشور حماسه هشت دی را خلق کردند سند افتخاری بر بصیرت مردم گیلان بود.

وی با بیان اینکه فتنه و جریان فتنه‌گری خاموش نشده و در عرصه‌های مختلف مجازی، رسانه، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مشغول به کار است تصریح کرد: فتنه‌گران علاوه بر حضور در عرصه‌های رسانه‌ای و مجازی با ورود در عرصه اقتصادی اهداف خود را دنبال کرده و منتظر ماندند تا با کوچک‌ترین بستری اقدامات خود را پیش ببرند که فتنه بنزین نیز یکی از آن بسترها بوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان به حوادث گیلان در فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: حدود ۱۸ تا ۱۹ نفر در گیلان برنامه‌های فتنه‌گران را مدیریت کرده و نقش فعالی داشتند،  بعد از حضور دولت آقای روحانی فتنه‌گران در نقش‌های مختلف وارد مسئولیت‌های اجرایی کشور شده و کل امکانات استان و کشور را در اختیار گرفتند.

علیزاده مشکلات اقتصادی امروز کشور را مرهون عملکرد افرادی دانست که یک روز در نقش فتنه بودند و امروز در مسند مسئولیت نشستند، گفت: کسانی که انقلاب و کشور را تا پای انهدام بردند امروز درصحنه‌های مختلف اقتصادی و مسئولیتی تفکر فتنه‌گری خود را در مجرای قانونی ادامه می‌دهند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به اینکه این افراد در نقش‌های مختلف اختیارات کامل را دارند اما در یک فعالیت رسانه‌ای جوری وانمود می‌کنند که انگار امکاناتی نداشته و  اجازه فعالیت به آن‌ها نمی‌دهند بیان کرد: جریان فتنه و نفاق کارش همین است که حقایق را وارونه جلوه داده و جای شهید و جلاد را عوض کند این مسئله امروز یکی از مشکلات اساسی کشور است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان  با اظهار تأسف از اینکه اصحاب فتنه امروز در بدنه اجرایی استان و کشور بوده و مشکلات زیادی را برای مردم تحمیل کرده‌اند، تصریح کرد: چگونه است که  مجلس طرح کمک معیشتی را تصویب می‌کند دولت با آن مخالفت کرده و عدم اعتبارات مالی را مانع انجام مصوبه مجلس می‌داند اما چند روز بعد دولت اقدام به واریز یارانه بیشتر در قالب طرح کمک معیشتی می‌کند، اگر مشکلی در تأمین اعتبار طرح مجلس وجود داشت پس چگونه پرداخت کمک معیشتی دولت تأمین شد؟

علیزاده مشکلات اقتصادی مردم را دست‌پخت جریان فتنه دانست و افزود: جریان انقلاب باید با بصیرت و آگاهی فتنه فتنه‌گران را خنثی کند جریان نفاق  همیشه از آشکار شدن روی پنهان خود می‌ترسد و اگر مردم و جریان انقلاب بتواند آن روی پنهان جریان فتنه را آشکار کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی وحدت و انسجام ملی را نیاز ضروری جریان انقلاب دانست و گفت: جریان انقلاب باید ید واحد بوده و با بصیرت و حرکت در آشکار کردن چهره نفاق نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.