تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 21:46
کد خبر : 84586

جام اخلاق مسابقات دارت کارکنان وزارت نیرو به شرکت آبفای گیلان تعلق گرفت

جام اخلاق مسابقات دارت کارکنان وزارت نیرو به شرکت آبفای گیلان تعلق گرفت

جارستان: شرکت آب و فاضلاب گیلان جام اخلاق مسابقات دارت کارکنان وزارت نیرو را که به صورت مجازی برگزار شد، کسب کرد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ نخستین دوره مسابقات دارت مجازی وزارت نیرو از سوم تا ششم دیماه به میزبانی شرکت آبفای استان فارس برگزار شد که ۱۱۰

جارستان: شرکت آب و فاضلاب گیلان جام اخلاق مسابقات دارت کارکنان وزارت نیرو را که به صورت مجازی برگزار شد، کسب کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ نخستین دوره مسابقات دارت مجازی وزارت نیرو از سوم تا ششم دیماه به میزبانی شرکت آبفای استان فارس برگزار شد که ۱۱۰ نفر از کارکنان وزارت نیرو و فرزندانشان طی ۴ روز به صورت تک حذفی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حمیدرضا ناطقی دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان امروز در این خصوص گفت: تیم دارت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان جام اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد.

وی افزود: آقایان حسن آقاجانی، محمدرضا راستین راد، محمد توتکار، رحمان حسین نیا، سید مجید باقری و فرزندشان سید محمد رضا باقری در این رقابت ها حضور داشتند.

ناطقی تصریح کرد: در ارزیابی سالانه هیات های ورزشی صنعت آب و برق کشور توسط دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، ظ جام اخلاق مسابقات این وزارتخانه در امتیازات کلی محاسبه می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.