تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 21:11
کد خبر : 84580

جانشین رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد؛ اجرای طرح ممنوعیت تردد در شهرهای زرد و نارنجی گیلان

جانشین رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد؛ اجرای طرح ممنوعیت تردد در شهرهای زرد و نارنجی گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ جانشین رئیس پلیس راهور گیلان گفت: از شامگاه گذشته طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی استان اجرا می‌شود. سرهنگ محبوب با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ترددی در شهرهای زرد و نارنجی، اظهار کرد: برابر دستور ستاد مقابله با کرونای

جارستان به نقل از ایسنا؛ جانشین رئیس پلیس راهور گیلان گفت: از شامگاه گذشته طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی استان اجرا می‌شود.

سرهنگ محبوب با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ترددی در شهرهای زرد و نارنجی، اظهار کرد: برابر دستور ستاد مقابله با کرونای استان، از شامگاه گذشته طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی استان اجرا می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور گیلان افزود: از ابتدای اجرای این طرح ۶۰۰۰ جریمه بین شهری در استان داشتیم و حدود ۱۵۰ هزار جریمه هم توسط دوربین‌های تخلف شهری ثبت شده، در طی مدت مذکور ۲۵۰ هزار تذکر هم توسط همکاران ما انجام گرفته است.

وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم در مدت زمان اجرای طرح ممنوعیت ترددی همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم به وضعیت مطلوبی در جهت کنترل کرونا برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.