تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 18:25
کد خبر : 84558

۴۰ برنامه فرهنگی بصیرت و میثاق با ولایت در گیلان

۴۰ برنامه فرهنگی بصیرت و میثاق با ولایت در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری به‌مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گیلان برگزار می‌شود. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی عنوان کرد : برنامه های

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری به‌مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی عنوان کرد : برنامه های تعریف شده در ایام دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» متناسب با تقارن آن با دهه اول فاطمیه و شهادت مظلومانه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: با گذشت یکسال از شهادت سردار سلیمانی شاهد اثرات این خون به ناحق ریخته شده هستیم و دیوانگی صادرکننده حکم این ترور (ترامپ) در جهان هویدا شده است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی گیلان با بیان اینکه رسانه‌های معاند درصدد خدشه‌دار کردن چهره انقلاب اسلامی در فضای بین‌المللی هستند، افزود: ما باید رسانه‌های داخلی را برای ایستادگی در برابر رسانه‌های معاند تقویت کنیم.
وی با اشاره به تعدد رسانه‌ها در استان و لزوم انسجام کامل بین آنها گفت: رسانه‌های گیلان همواره با انسجام و همدلی در راستای ایجاد آرامش گام برداشته و الگویی برای کشور هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر همگرایی که لازمه قدرت‌بخشی کشور است، به قاعده ملت و دولت اشاره و تاکید کرد: دولت قوی نشانه انتخاب درست ملتی قدرتمند است و اگر این جایگاه تضعیف شود در دولت‌های بعدی نیز راه برای تخطئه فراهم خواهد بود.
فاضلی افزود: دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» فرصتی برای همگرایی است و باید در شرایط کنونی با همدلی، دولت را همراهی کنیم تا بتوانیم بسیاری از تقابل‌ها را که توطئه دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی است خنثی سازیم.
وی از تدارک برنامه‌های مختلف برای گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان خبر داد و بیان داشت: ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری محفل شعر، رونمایی از محصولات فرهنگی، مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی، نامه‌نویسی، تولید کلیپ و غیره است که به صورت مجازی و حقیقی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.