تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 11:09
کد خبر : 8451

اراضی شرق گیلان مورد طمع زمین‌خواران کشور

اراضی شرق گیلان مورد طمع زمین‌خواران کشور

جارستان-مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: بیشترین رفع تصرفات از حیث ارزش ریالی که مورد طمع طمین خواران کشور انجام شده است،مربوط به مرکز و شرق استان گیلان است. ،علی خاوری گفت: با توجه به موقعیت اقلیمی گیلان، این استان بیشتر مورد توجه زمین‌خواران است و یگان حفاظت از اراضی ملی استان باید مبارزه با

جارستان-مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: بیشترین رفع تصرفات از حیث ارزش ریالی که مورد طمع طمین خواران کشور انجام شده است،مربوط به مرکز و شرق استان گیلان است.

،علی خاوری گفت: با توجه به موقعیت اقلیمی گیلان، این استان بیشتر مورد توجه زمین‌خواران است و یگان حفاظت از اراضی ملی استان باید مبارزه با زمین‌خواران را بزرگترین وظیفه خود بدانند.

وی با اعلام اینکه در ۶ ماهه نخست سالجاری با اقدام به موقع تیم‌های گشت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بیش از ۳۱ هکتار از اراضی ملی به ارزش حدود ۷۳۱ میلیارد ریال آزادسازی و به بیت المال بازگشت،اضافه کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث ارزش ریالی مربوط به مرکز و شرق استان گیلان است.

خاوری با اشاره به اینکه همه باید به قانون احترام بگذارند،خاطر نشان کرد:از همه همکاران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان انتظار داریم با همه متصرفین با دید یکسان برخورد شود.

به گزارش ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.