تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 18:14
کد خبر : 84467

توزیع بیش از ۱۰۰ گوشی هوشمند و تبلت دانش آموزی

توزیع بیش از ۱۰۰ گوشی هوشمند و تبلت دانش آموزی

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون۱۰۴ گوشی هوشمند تلفن همراه و رایانک مالشی بین دانش آموزان نیازمند بندر انزلی توزیع شد. رئیس اداره آموزش و پرورش بندرانزلی گفت : این گوشی های تلفن به ارزش ۱۴۵ میلیون تومان با کمک خیران خریداری و بین دانش آموزان نیازمند بندر انزلی

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون۱۰۴ گوشی هوشمند تلفن همراه و رایانک مالشی بین دانش آموزان نیازمند بندر انزلی توزیع شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندرانزلی گفت : این گوشی های تلفن به ارزش ۱۴۵ میلیون تومان با کمک خیران خریداری و بین دانش آموزان نیازمند بندر انزلی توزیع شد.

محمود یوسفی فر افزود : همچنین در چند روز اخیر ، ۸ دستگاه رایانک به ارزش ۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان ، با کمک معلمان و فرهنگیان بندر انزلی و از محل صندوق امداد اداره آموزش و پرورش این شهرستان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد : همچنین در این مدت معلمان و فرهنگیان خیر هزینه تعمیر گوشی و رایانک تعدادی از دانش آموزان نیازمند شهرستان هم پرداخت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندرانزلی با بیان اینکه صندوق امداد اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی از سال ۹۵ راه اندازی شد و بیش از۷۳۰ عضو دارد ، گفت : ماهیانه به طور متوسط ، حدود ۱۰ هزار تومان از حقوق اعضای آن کسر و برای کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان هزینه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.