تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 14:43
کد خبر : 84331

پیکر هنرمند طنز پرداز جوان گیلانی تشییع شد

پیکر هنرمند طنز پرداز جوان گیلانی تشییع شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رضا نظری هنرمند طنزپرداز گیلانی که اواخر هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت امروز در میان بدرقه مردم در قطعه هنرمندان گورستان بندر انزلی به خاک سپرده شد. رضا نظری هنرمندی که همواره لبخند بر لبهای طرفدارانش می نشاند در شرایطی به خاک سپرده شد که صدها نفر از

جارستان به نقل از ایرنا؛ رضا نظری هنرمند طنزپرداز گیلانی که اواخر هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت امروز در میان بدرقه مردم در قطعه هنرمندان گورستان بندر انزلی به خاک سپرده شد.

رضا نظری هنرمندی که همواره لبخند بر لبهای طرفدارانش می نشاند در شرایطی به خاک سپرده شد که صدها نفر از مردم و طرفداران وی آن هم در وضعیت نارنجی و شکننده کرونایی شهرستان بندر انزلی در این مراسم بی توجه به توصیه های بهداشتی حضور یافته بودند.

در این مراسم حجت الاسلام حاج سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه انزلی بر پیکر مرحوم نظری نماز خواند و احمد دنیا مالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان نیز حضور داشتند.

این طنز پرداز اهل انزلی که به علت بیماری سرطان خون در یکی از بیمارستانهای تهران بستری بود، روز چهارشنبه گذشته درگذشت و پیکرش صبح روز شنبه در میان بدرقه دوستدارانش در قطعه هنرمندان آرام گرفت.
او در مصاحبه ای گفته بود؛ ” همه که نباید دکتر و مهندس شوند، برخی هم خداوند این رسالت را بردوششان می گذارد که مردم را بخندانند و خوشحالم که این توانایی را دارم برای لحظه ای شادی را به مردم هدیه می کنم. “

او متولد ۹ تیر ۱۳۵۵ بود طنزهایش را خودش می نوشت و کارگردانی و بازیگری می کرد. و از سال ۷۰ با نمایش سفر به کارگردانی آقای علیرضا غاروریانی وارد عرصه بازیگری شد.
نخاله های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵ سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر ۱ و ۲ و جنحالیهای ۲ چند اثری هستند که او در آنها نقش آفرینی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.