تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 21:59
کد خبر : 84267

مانور ساعت صفر زلزله فرضی در گیلان برگزار شد

مانور ساعت صفر زلزله فرضی در گیلان برگزار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مانور ساعت صفر بر اساس سناریوی زلزله‌ای با قدرت ۵.۷ درجه مقیاس ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتری زمین برای محک میزان آمادگی نیروهای امدادی هلال‌ احمر امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا شد. مدیر عامل هلال احمر گیلان روز جمعه در این باره گفت: در این فراخوان اضطراری

جارستان به نقل از ایرنا؛ مانور ساعت صفر بر اساس سناریوی زلزله‌ای با قدرت ۵.۷ درجه مقیاس ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتری زمین برای محک میزان آمادگی نیروهای امدادی هلال‌ احمر امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا شد.

مدیر عامل هلال احمر گیلان روز جمعه در این باره گفت: در این فراخوان اضطراری استان تهران و دیگر استان های کشور از جمله گیلان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

سیاوش غلامی اظهار داشت: با توجه به اعلان وقوع زلزله فرضی در شهرستان اسلامشهر استان تهران با قدرت ۵.۷ ریشتر، آماده باش و ساعت صفر به تمام استان ها توسط سازمان امداد و نجات اعلام شد.

وی افزود : با اعلام آماده باش ساعت صفر در زلزله فرضی اسلامشهر استان تهران، در نخستین دقایق اعلام این زلزله فرضی، مدیرعامل، معاون امداد و نجات در مرکز کنترل عملیات حضور یافتند و به صورت ویدئو کنفرانسی در این ارتباط اعلام آمادگی کردند.

جمعیت هلال احمر استان گیلان ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.