تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 15:50
کد خبر : 84243

امام جمعه رشت : قانون بودجه کشور با توجه به اشکالات اساسی نیازمند اصلاح است

امام جمعه رشت : قانون بودجه کشور با توجه به اشکالات اساسی نیازمند اصلاح است

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه بودجه کشور ما بیمار است، گفت: قانون بودجه سال های سال است که دچار مشکل جدی و اساسی است و نمایندگان نسبت به اصلاح این مسائل که موانعی در بودجه ریزی صحیح است اقدام نمایند. آیت الله فلاحتی

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه بودجه کشور ما بیمار است، گفت: قانون بودجه سال های سال است که دچار مشکل جدی و اساسی است و نمایندگان نسبت به اصلاح این مسائل که موانعی در بودجه ریزی صحیح است اقدام نمایند.

آیت الله فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر در مصلی افزود: قانون بودجه کنونی دهها اشکال و شبهه دارد که این اشکالات آسیب زا و خطر آفرین است چنانکه فقط در کشور ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم اما یک روستایی و یا یک مغازه دار خرد باید مالیاتش را بپردازد.

وی عنوان کرد : باید این فرارهای مالیاتی شناسایی شود و در این راستا و رفع اشکالات مشابه باید قانون بودجه اصلاح شود تا حداقل دولت های بعدی که سر کار می آید، گرفتار آسیب های ناشی از نوسانات بودجه در کشور نشود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۹ دی ماه که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است گفت: سال ۸۸ مردم گیلان یک روز جلوتر از مردم سایر نقاط کشور برای دفاع از انقلاب و کسانی که اقداماتی علیه نظام اسلامی داشتند حرکت کرده و به پا خواستند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عید قربان مبنی بر اینکه اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم نیز شکست می خورد، اظهار داشت : امروز اکثریت قریب به‌اتفاق مردم ایران، آمریکای بزک شده را می‌شناسند و آن را دشمن شماره یک خود می‌دانند زیرا آن‌ها همیشه به ملت‌ها دروغ گفته و این امر تبدیل به یک باور در این مردمان است.

وی با بیان اینکه اگر کسی با وجود دیدن بدعهدی‌ها و دروغ‌گوهای آمریکا نسبت به ملت ایران، هنوز به آن‌ها ایمان دارد یا جاهل است‌ یا نادان و یا خود را به جهالت زده است، تصریح کرد: آمریکا هیچ‌گاه از دشمنی با ملت ایران و جوامع اسلامی دست بر نمی دارد و اخیرا نیز دست به طرح دشمنی‌های جدید زده امروز تحریف را در دستور کار قرار داده اند.

وی با بیان اینکه امروز در جریان تحریف می‌خواهند در اذهان جا بیندازند که آمریکای بایدن بهتر از آمریکای ترامپ است، تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و ادراکی در حال دروغ پراکنی است.

وی عنوان کرد : طرح مباحثی در زمینه بیماری مقام معظم رهبری توسط رسانه های استکباری و جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان برای تصمیم گیری جانشینی رهبر از جمله این دروغ ها و تحریف های دشمن است.

امام جمعه رشت به حمله های سخت رسانه های استکبار به فرزندان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دخالت نمایندگان مقام معظم رهبری در نظام اجرایی کشور از دیگر تحریف ها و دروغ های آنان است که می خواهند آنقدر تکرار کنند تا تبدیل باور شود.

آیت الله فلاحتی گفت: دشمن، سخت در تلاش است تا نارضایتی، ناامیدی و اعتماد کاذب به دشمن را در اذهان جا بیندازند و برخی از رسانه‌های ایی داخلی با بدخواهان این نظام در خارج از کشور هم نوا شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز با اشاره به ایم دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) در هشتم دی ماه گفت: حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه انسانهاست و در ایام بعد از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) که نفاق، اختناق و بی بصیرتی سرزمین حجاز را در برگرفته بود ابعاد و چهره این نفاق را افشا کرد.

امام‌جمعه رشت سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) را نیز تبریک گفت و افزود: حضرت عیسی (ع) در سخنی فرمودند با کسانی نشست‌وبرخاست کنید که نگاهشان، شما را به یاد خدا انداخته و سخن شان بر دانش شما بیافزاید و عمل شان شما را به جهان آخرت ترغیب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.