تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 12:23
کد خبر : 84226

محور اسالم – خلخال بازگشایی شد

محور اسالم – خلخال بازگشایی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بازگشایی محور اسالم – خلخال که از شب گذشته بدلیل کولاک و برف بسته شده بود، خبر داد. فریبرز مرادی روز جمعه با بیان اینکه به غیر از محور پونل- خلخال که بدلیل بارش برف و کولاک و ایمنی تردد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بازگشایی محور اسالم – خلخال که از شب گذشته بدلیل کولاک و برف بسته شده بود، خبر داد.

فریبرز مرادی روز جمعه با بیان اینکه به غیر از محور پونل- خلخال که بدلیل بارش برف و کولاک و ایمنی تردد کنندگان بسته شده بود، اظهار کرد: مشکل دیگری در محورها نداشته ایم و هم اینک نیز تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی افزود : ارتفاع برف در محور بلوردکان – خصیل دشت از توابع شهرستان املش تا کنون به بیش از یک متر رسیده است.

وی با بیان اینکه در محورهای بلوردکان – خصیل دشت از توابع املش، رحیم آباد – لشکان از توابع رودسر ، زیار- شوک رودسر و رستم آباد – حشمت آباد رودبار بارش شدید برف گزارش شده است، گفت: در محورهای اسالم- خلخال، پونل- خلخال، پره سر- قوشه لانه- کلیشم، سیاهکل- دیلمان، ماسال- گیلوان، فومن- ماسوله، آستارا- آغچای، شفت- امامزاده ابراهیم- امام زاده اسحاق و گردنه حیران بارش برف خفیف را شاهدیم و در سایر محورها بارش باران را داریم.

مرادی گفت : از زمان آغاز بارش برف طی روز گذشته در محورهای استان ۶۸۸ کیلومتر از مسیرها با حجم بیش از یک میلیون متر مکعب برفروبی شده است ضمن آنکه در همین مدت به ۷۸ دستگاه خودرو گرفتار برف در محورهای استان نیز امداد رسانی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضروری در چنین شرایط جوی در مسیرهای جاده ای استان پرهیز کرده و در صورت ضرورت از سفر ضمن اطلاع از آخرین وضعیت راهها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱، تجهیزات ایمنی و زمستانه همچون زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند.

۵۴۵ راهدار با ۳۴۱ دستگاه از انواع ماشین آلات در راههای استان استقرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.