تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 15:46
کد خبر : 84135

نماز جمعه فردا در تمام شهرهای گیلان اقامه می‌شود

نماز جمعه فردا در تمام شهرهای گیلان اقامه می‌شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه این هفته “پنجم دی” در تمامی شهرهای استان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود، البته در برخی از شهرهای نارنجی اگر مشکلی وجود داشته باشد در کمیته شهرستانی “امام جمعه، فرماندار و مرکز بهداشت” تصمیم گیری

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه این هفته “پنجم دی” در تمامی شهرهای استان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود، البته در برخی از شهرهای نارنجی اگر مشکلی وجود داشته باشد در کمیته شهرستانی “امام جمعه، فرماندار و مرکز بهداشت” تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه اظهار داشت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و گیلان با محوریت آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت نماز جمعه این هفته در تمامی شهرهای استان برگزار می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان خاطر نشان کرد: نماز جمعه در رشت نیز فردا به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار می شود.

در آذر ماه، نماز جمعه طی دو هفته به دلیل وضعیت قرمز گیلان در هیچ کدام از شهرهای استان برگزار نشد اما بعد از آن تا هفته پیش در برخی از شهرهای استان اقامه شد.

از ۱۶ شهرستان گیلان، ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و بقیه در شرایط زرد قرار دارند. ۵۲۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.