تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 22:33
کد خبر : 84054

فرمانده‌ انتظامی تالش خبر داد؛ کشف چوب‌های جنگلی قاچاق در تالش

فرمانده‌ انتظامی تالش خبر داد؛ کشف چوب‌های جنگلی قاچاق در تالش

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده‌ انتظامی تالش از کشف هشت تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش  ۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین جمال‌دار در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود چوب‌های قاچاق در یک باب منزل در شهرستان تالش، بررسی موضوع

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده‌ انتظامی تالش از کشف هشت تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش  ۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود چوب‌های قاچاق در یک باب منزل در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل‎ مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از محوطه منزل مورد نظر هشت تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، بیان کرد: در این راستا متهم ۳۷ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جمال‌دار از تحویل این چوب‌ها به اداره منابع طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان با تاکید بر اینکه قطع درختان جنگلی تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.