تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 12:27
کد خبر : 83864

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: با تکمیل طرح ۳۰۷۰ و فراگیرشدن استفاده از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در آینده نزدیک ، شاهد انقلابی عظیم در نهضت خدمت رسانی خواهیم بود 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: با تکمیل طرح ۳۰۷۰ و فراگیرشدن استفاده از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در آینده نزدیک ، شاهد انقلابی عظیم در نهضت خدمت رسانی خواهیم بود 

جارستان: با رونمایی از چهار خدمت غیرحضوری جدید شامل اخذ الکترونیکی درخواست صدور مفاصاحساب ، ارتقاء سامانه دریافت لیست حق بیمه بمنظور کنترل و اصلاح ، امکان انعقاد قرارداد حرف و مشاغل آزاد و درخواست کمیسیون پزشکی در هفتمین دوشنبه دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی ، طرح ۳۰۷۰ به نیمه راه رسید . علی حسین نژاد

جارستان: با رونمایی از چهار خدمت غیرحضوری جدید شامل اخذ الکترونیکی درخواست صدور مفاصاحساب ، ارتقاء سامانه دریافت لیست حق بیمه بمنظور کنترل و اصلاح ، امکان انعقاد قرارداد حرف و مشاغل آزاد و درخواست کمیسیون پزشکی در هفتمین دوشنبه دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی ، طرح ۳۰۷۰ به نیمه راه رسید .

علی حسین نژاد در جلسه کارگروه استانی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی با اشاره به اینکه با رونمایی از ۴ خدمت غیرحضوری جدید در هفته هفتم طرح ۳۰۷۰ ، از حیث کمی بیش از نیمی از راه تعیین شده طی گردیده است افزود : البته از منظر کارشناسی و با توجه به وزن اختصاص یافته به هر خدمت ، میزان پیشرفت کار با این شاخص کمتر از ۵۰ درصد میباشد . 

وی با تاکید بر سخنان دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان مبنی بر اینکه رضایت و قضاوت مخاطبان معیار توفیق یا عدم توفیق این طرح خواهد بود اظهار داشت : وظیفه ما شناسایی گلوگاهها برای انعکاس به مبادی ستادی جهت بهبود فرایند و اصلاح آن در مسیر پیشرفت کار است . 

مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه معماری زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری این طرح بزرگ بسیار وسیع و مهندسی شده است افزود : نتایج و محصول نهائی کار پس از فراگیری در سطح جامعه بمنزله یک رنسانس و انقلاب در نهضت خدمت رسانی سازمان قلمداد خواهد شد . 

علی حسین نژاد همچنین با اشاره به لزوم آموزش در تحقق این گام بلند سازمانی ، اذعان داشت : بسترسازی مناسب برای استفاده همگانی و آسان کاربران در تمام اقشار مخاطبین باید هدف اصلی در تهیه الگوهای آموزشی باشد . 

خاطر نشان میسازد طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی با رویکرد غیرحضوری نمودن ۳۰ خدمت برای کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه در سطح کشور از ۱۹ آبان ماه آغاز گردیده و طی هفت هفته تاکنون ۱۷ مورد از این خدمات رونمایی گردیده است . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.