تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 11:41
کد خبر : 83861

۳۸ طرح آبرسانی روستایی و سه پروژه برق در گیلان بهره برداری شد

۳۸ طرح آبرسانی روستایی و سه پروژه برق در گیلان بهره برداری شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۸ پروژه آبرسانی روستایی و سه پروژه انتقال توزیع و فوق توزیع گیلان همزمان با هفته سی و سوم از پویش الف – ب – ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو صبح امروز در استان بهره برداری شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان روز سه شنبه در مراسم

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۸ پروژه آبرسانی روستایی و سه پروژه انتقال توزیع و فوق توزیع گیلان همزمان با هفته سی و سوم از پویش الف – ب – ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو صبح امروز در استان بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان روز سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها ۲۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره برداری از آنها ۲۱ هزار و ۸۶۷ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
سید محسن حسینی افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها ۱۱ دهنه چشمه بهسازی، ۲ حلقه چاه، ۶۳ کیلومتر خط انتقال و ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

به گفته وی، این پروژه ها در شهرستان های شفت، فومن، املش، رودسر، رشت، رودبار، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود و رضوانشهر به بهره برداری رسید.

همچنین امروز سه پروژه انتقال و فوق توزیع برق در شهرستان آستارا نیز به بهره برداری رسید.

بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: در راستای پویش #هرهفتهالفبایران سه پروژه بزرگ ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در شهرستان آستارا با سرمایه گذاری ۷۴۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای هفت نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۵ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان آستارا اشتغال زایی ایجاد می شود.
داراب زاده گفت: این پروژه ها با هدف برقرسانی پایدار و مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بخصوص در زمان پیک بار شبکه و سایر شرایط اضطراری افتتاح و به بهره برداری می رسند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا، پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت آستارا و پروژه خط کابلی ۶۳ کیلوولت دو مداره تغذیه کننده پست مسکن مهر آستارا از پروژه هایی است که در راستای پویش هر هفته الف – ب – ایران در استان گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.