تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 22:05
کد خبر : 83613

اخبار کوتاه از املش

اخبار کوتاه از املش

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست شبکه بهداشت املش از ویزیت ۷۵ نفر از اهالی روستای کجید این شهرستان خبر داد. سید اسدالله علوی روز شنبه اظهار داشت :در برنامه شهید رهنمون سه پزشک عمومی،یک دندان پزشک،یک ماما و کارشناس مبارزه با بیماریها در روستای کجید از بخش رانکوه املش حضور یافتند و ۷۵ نفر

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست شبکه بهداشت املش از ویزیت ۷۵ نفر از اهالی روستای کجید این شهرستان خبر داد.

سید اسدالله علوی روز شنبه اظهار داشت :در برنامه شهید رهنمون سه پزشک عمومی،یک دندان پزشک،یک ماما و کارشناس مبارزه با بیماریها در روستای کجید از بخش رانکوه املش حضور یافتند و ۷۵ نفر از اهالی این روستا و روستاهای همجوار را ویزیت رایگان کردند.

مردم روستای کجید املش در طرح شهید رهنمون ویزیت رایگان شدند.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان املش افزود:در این برنامه ،داروی رایگان به ارزش ۱۵ میلیون ریال نیز در اختیار بیماران قرار گرفت.

….

رئیس بنیادمسکن املش گفت :امسال برای تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار املش طرح هادی تهیه می شود

یعقوب اصغری اظهار داشت:تاکنون برای ۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان املش طرح هادی تهیه شده و امسال هم برای ۶ روستای باقیمانده شهرستان املش طرح هادی تهیه می شود.

وی افزود:هم اکنون طرح هادی در سه روستای گلستانسرا،شیردره و یوسف آباد غروی در حال اجراست و در ادامه برای ۳ روستای کشمش،پلام سانک و توشه میان هم تا پایان امسال طرح هادی تهیه می شود.

وی گفت:برای بازنگری طرح هادی روستاهی اسمعیل گوابر،لاتسرا،سیویر،ششصدی و سرکله در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

رئیس اداره تبلیغات املش گفت:برای تکمیل ۲خانه عالم در املش نیاز به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

حجت الاسلام حسین عزیزی افزود :احداث خانه عالم روستای هلوسرای بخش رانکوه املش از سال ۹۶ آغاز شده و با صرف ۲۰ میلیون تومان اعتبار۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین خانه عالم روستای ییلاقی کجید املش متروکه شده و نیاز به تخریب و نوسازی دارد.

وی افزود :برای احداث خانه عالم کجید به ۵۰۰ میلیون تومان و برای تکمیل خانه عالم هلوسرای سفلی املش به ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است که امسال برای هریک ازاین خانه های عالم فقط ۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گفته وی هریک ازخانه های عالم این ۲ روستای یاد شده دریک طبقه وبا صد مترمربع مساحت احداث می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه یک خیر از اهالی روستای خرشتم از بخش مرکزی املش ۲۰۰ مترمربع زمین برای احداث خانه عالم اهداء کرده است گفت:تاکنون در شهرستان املش ۲ خانه عالم در روستاهای رمشایه و ملکوت احداث شده است.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیتی حدود ۴۴ هزار نفر در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.