تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 16:41
کد خبر : 83579

کشف انبار احتکار مواد غذایی در بندرانزلی

کشف انبار احتکار مواد غذایی در بندرانزلی

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف انبار احتکار بیش از ۲ تن موادغذایی به ارزش ۱۵۹ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سیدجعفر جوانمردی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با محتکران، ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات همه جانبه از احتکار مواد غذایی در

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف انبار احتکار بیش از ۲ تن موادغذایی به ارزش ۱۵۹ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدجعفر جوانمردی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با محتکران، ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات همه جانبه از احتکار مواد غذایی در یکی از مناطق شهرستان بندرانزلی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و این انبار مورد شناسایی قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به کشف ۵۷۶ کیلوگرم روغن مایع، ۳۰۰ کیلوگرم شکر و یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در بازرسی از این انبار اشاره کرد و اذعان داشت: در این راستا متهم ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی مواد غذایی کشف شده، ۱۵۹ میلیون ریال است.

سرهنگ جوانمردی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.