تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 15:12
کد خبر : 83569

جانشین ستاد کرونا در گیلان: نیمی از مبتلایان در دورهمی ها کرونا گرفتند/ اعمال محدودیت های یلدایی

جانشین ستاد کرونا در گیلان: نیمی از مبتلایان در دورهمی ها کرونا گرفتند/ اعمال محدودیت های یلدایی

جارستان به نقل از ایسنا؛ جانشین ستاد کرونا در گیلان، با بیان اینکه براساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، ۵۲ درصد از مبتلایان به کرونا در میهمانی ها و دورهمی ها شرکت کردند، گفت: مردم در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز کنند تا زنجیره کرونا را قطع کنیم. محمود قاسم نژاد، از اعمال محدودیت های جدید

جارستان به نقل از ایسنا؛ جانشین ستاد کرونا در گیلان، با بیان اینکه براساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، ۵۲ درصد از مبتلایان به کرونا در میهمانی ها و دورهمی ها شرکت کردند، گفت: مردم در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز کنند تا زنجیره کرونا را قطع کنیم.

محمود قاسم نژاد، از اعمال محدودیت های جدید کرونایی خبر داد و اظهار کرد: طی امروز و فردا، ۲۹ و ۳۰ آذرماه در تمامی شهرهای کشور و در سطح استان گیلان محدودیت های تردد اعمال می شود.

وی با بیان اینکه محدودی های دو روزه فارغ از وضعیت زرد، نارنجی و قرمز شهرهاست، افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح به ساعت ۲۰ الی چهار صبح تغییر پیدا خواهد کرد و خودروهای شخصی اجازه تردد ندارند.

جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان، با اشاره به اعمال محدودیت فعالیت برای اصناف گروه های دو، سه و چهار، خاطرنشان کرد: به غیر از اصناف گروه یک، دیگر اصناف طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه فارغ از وضعیت سه گانه کرونایی اجازه فعالیت ندارند و بعد از ساعت ۱۸ همه اصناف تعطیل خواهند شد.

قاسم نژاد در گفت و گو با خبر شبکه باران، از مردم استان گیلان و کلیه اصناف خواست رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را طی این دو روز در دستور کار خود قرار دهند و گفت: از روز دوشنبه مجددا فعالیت اصناف مطابق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه شب یلدا و خطر برگزاری دورهمی ها قرار داریم، خاطرنشان کرد: طبق آمارهای ارائه شده توسط وزارت بهداشت، ۵۲ درصد از مبتلایان به کرونا مربوط به میهمانی ها و دورهمی ها هستند لذا مردم در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز کنند تا زنجیره کرونا را قطع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.