تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 10:39
کد خبر : 83517

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان؛ قدرت نیروهای مسلح ایران بر گرفته از ایمان و ولایت است

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان؛ قدرت نیروهای مسلح ایران بر گرفته از ایمان و ولایت است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول بازرسی فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: امروز ایران در شرایط بسیار عالی قرار دارد و بعنوان یک قدرت برتر در منطقه می درخشد که این مهم به برکت قرآن، ولایت و نیروی ایمان است.  سرهنگ حسن امینی در آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه رضوانشهر ضمن بیان موضوعات

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول بازرسی فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: امروز ایران در شرایط بسیار عالی قرار دارد و بعنوان یک قدرت برتر در منطقه می درخشد که این مهم به برکت قرآن، ولایت و نیروی ایمان است.

 سرهنگ حسن امینی در آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه رضوانشهر ضمن بیان موضوعات مختلف در زمینه کادر سازی نیرو های شجاع و انقلابی در بدنه سپاه گفت: یاری کردن دین در زمان های مختلف متفاوت است و امروز افتخار پاسداری از حریم ولایت و دین را داریم.

 وی افزود: با مطالعه و مرور ۲۰۰ سال گذشته تاریخ، در می یابیم که چه اتفاقات و وقایعی در پیرامون و اطراف ما بوقوع پیوسته است و امروز هیچ اثری از اسلام ناب در بعضی از کشور های مدعی اطراف ما یافت نمی شود.

 مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان افزود: بسیج ملت ها، امروز از بزرگترین مولفه های قدرت در جهان است که از سوی کشور ایران شکل گرفته و شاهد تشکیل نیروی مقاومت حزب الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق، فاطمیون در افغانستان، مجاهدین یمنی و غیره هستیم که همگی مولود انقلاب اسلامی ایران هستند و از بزرگترین موءلفه های قدرت جهان اسلام محسوب می شوند.

 وی با بیان ضعف رژیم صهیونیستی گفت: امروز دستان قوی جمهوری اسلامی ایران گلوی این رژیم را گرفته و در حال خفه کردن آن می باشد.

 سرهنگ امینی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدای مدافع حرم در واقع شهدای مهیای ظهور هستند که زمینه حکومت امام زمان را در جهان فراهم ساختند و قدم به قدم به مرحله ظهور نزدیک می شویم.

 همچنین در  ابتدای این آئین، سرهنگ سید جلیل قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز سخنانی بیان نمود و در ادامه ضمن تشکر از زحمات سرهنگ عبدالرضا یگانی نژاد، با حکم فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ دوم پاسدار اسحاق غریبی بعنوان جانشین جدید سپاه ناحیه رضوانشهر معرفی گردید.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.