تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 20:42
کد خبر : 83484

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا ۲۰ کلاس مجازی دایر کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا ۲۰ کلاس مجازی دایر کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا گفت: ۲۰ کلاس در بستر فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان دایر شده و قصه‌نویسی، شعر، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، سفالگری، بازی‌ و برنامه‌های علمی آموزش داده‌می‌شود. نورجهان پور احمدی روز جمعه در حاشیه تجهیز نمایشگاه تازه های کتاب در کانون پرورش فکری

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا گفت: ۲۰ کلاس در بستر فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان دایر شده و قصه‌نویسی، شعر، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، سفالگری، بازی‌ و برنامه‌های علمی آموزش داده‌می‌شود.

نورجهان پور احمدی روز جمعه در حاشیه تجهیز نمایشگاه تازه های کتاب در کانون پرورش فکری گفت: با وجود محدودیت تردد کودکان و نوجوانان در کانون به علت وضعیت قرمز آستارا از نظر شیوع کرونا، کلاس های مجازی رونق دارند و اعضا می توانند فیلم های قصه گویی و مهارت های فردی خود را در کلاس های مجازی به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد:کانون، ۹ هزار و ۲۳ جلد کتاب دارد و ۷۰۰ جلد از تازه های کتاب در ۶۷ عنوان ادبی، تاریخی، جغرافیا و علوم اجتماعی تامین شده و کودکان و نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند کتاب ها را امانت ببرند.

پوراحمدی یادآور شد: هر ماه ۵۰۰ جلد کتاب به کودکان و نوجوانان علاقه ‌مند در روستاها پست می شود و ۳۲ روستا تحت پوشش مرکز سیار کانون است و با هماهنگی دهیاران و مدیران مدارس روستایی، برنامه های فرهنگی شامل امانت کتاب و قصه گویی برای روستائیان عضو برگزار می شود.

شیوع ویروس کرونا در جهان باعث تعطیلی مراکز آموزشی شده و بسیاری از برنامه های آموزشی در فضای مجازی برگزار می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و حدود سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در دو کانون پرورش فکری آن عضو هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.