تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 14:26
کد خبر : 83370

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان: از ابتدای سال بیش از ۸۹۸ کیلومتر از شبکه های فرسوده مسی با کابل خودنگهدار با هزینه ای بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال جایگزین شده است

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان: از ابتدای سال بیش از ۸۹۸ کیلومتر از شبکه های فرسوده مسی با کابل خودنگهدار با هزینه ای بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال جایگزین شده است

جارستان: محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در محل اجرای مانور سراسری و ملی پایداری شبکه های توزیع برق به ارائه عملکرد اینشرکت در حوزه بازسازی شبکه های فرسوده و احداث کابل خودنگهدار برای افزایش پایداری شبکه برای مشترکین محترم گیلانی پرداخت. این مانور سراسری در استان گیلان در شهرستان لاهیجان

جارستان: محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در محل اجرای مانور سراسری و ملی پایداری شبکه های توزیع برق به ارائه عملکرد اینشرکت در حوزه بازسازی شبکه های فرسوده و احداث کابل خودنگهدار برای افزایش پایداری شبکه برای مشترکین محترم گیلانی پرداخت.

این مانور سراسری در استان گیلان در شهرستان لاهیجان (روستای دموچال رودبنه ) باحضور دکتر یونس محمودی فرماندار این شهرستان، مجید فلاح آزادخواه شهردار رودبنه بهمراه مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اجرا شد.

مدیر عامل توزیع برق گیلان در محل اجرای مانور سراسری پایداری شبکه های توزیع برق در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در راستای تحقق شعار اصلی اینشرکت یعنی “تلاش بی منت، تامین برق پایدار، آسایش و رفاه مشترکین” از ابتدای سال بیش از ۸۹۸ کیلومتر از شبکه های فرسوده مسی با کابل خودنگهدار در استان با صرف هزینه ای بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال جایگزین شده است.

وی در خصوص اجرای مانور در شهرستان لاهیجان خاطر نشان کرد: در روستای دموچال رودبنه ۳ هزار متر از شبکه های فرسوده مسی با تلاشهای ۱۷ اکیپ از همکاران پرتلاش اینشرکت و با صرف هزینه بیش از سه ملیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کابل خود نگهدار مجهز شدند.

مدیر عامل توزیع برق گیلان در مورد پروژه های امور یک رشت گفت: در حوزه محله پیربازار رشت با میزان فرسودگی بالای شبکه و مشکلات تامین پایداری شبکه بویژه در زمان وقوع بحران طی سالیان اخیر مواجه بودیم و از این رو از ابتدای سال پروژه های متعددی برای این منطقه تعریف و اجرایی شده است و امروز نیز در ادامه اجرای این مانور سراسری و با حضور ۲۱ اکیپ اجرایی ۳و نیم کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۲۹۰۵ میلیون ریال جایگزین شد.

وی اضافه کرد: همزمان در حوزه امور توزیع برق ۲ رشت نیز با تلاش ۲۵ اکیپ اجرایی و با اعتباری بیش از ۶۳۷۱ میلیون ریال در حوزه روستای ویشگاه ماتیر بیش از ۵ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگرین شد.

هنرمند به طرح مهم و جهادی افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط که از ابتدای سال در سطح استان در حال اجراست اشاره کرد و افزود: تا ۲۵ آذر سالجاری ۲۳۴ مرحله از این طرح با فعالیت ۱۱۴۸ اکیپ اجرایی با اعتباری بیش از ۹۲ میلیارد ریال اجرا شده است و طی آن ۴۹۵ کیلومتر شبکه اصلاح و بهسازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: در سال جاری حسب برنامه ریزی انجام شده ۱۰۰۰کیلومتر از شبکه های فرسوده استان گیلان باید به کابل خودنگهدار مجهز شوند که تا کنون بیش از ۸۹۸ کیلومتر آن اجرایی شده است.

هنرمند در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم وهمراهی مسئولان وتلاشهای همکاران در پایداری برق گفت : برای مجموع دو طرح جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار و همچنین طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه فشار متوسط در استان بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.