تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 11:45
کد خبر : 83352

برگزیدگان مسابقه تجارب آموزش مجازی مربیان فنی وحرفه ای کشور معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه تجارب آموزش مجازی مربیان فنی وحرفه ای کشور معرفی شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ اسامی برگزیدگان مسابقه پژوهشی تجارب آموزش مجازی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شرایط کرونا که به میزبانی گیلان برگزار گردید، اعلام شد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان روز پنجشنبه در این باره گفت: ۱۷۲ نفر از مربیان فنی و حرفه ای سراسر کشور در

جارستان به نقل از ایرنا؛ اسامی برگزیدگان مسابقه پژوهشی تجارب آموزش مجازی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شرایط کرونا که به میزبانی گیلان برگزار گردید، اعلام شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان روز پنجشنبه در این باره گفت: ۱۷۲ نفر از مربیان فنی و حرفه ای سراسر کشور در مسابقه پژوهشی تجارب آموزش مجازی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شرایط کرونا شرکت کردند که در نهایت سه نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

محمد حسینی افزود: در این مسابقه عباس مقدسی از استان همدان اول شد، کیوان فرجی سینا از گیلان در جایگاه دوم قرار گرفت و الهام حیدری از خوزستان و حسین نیکخو از خراسان رضوی مشترک سوم شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت هفته پژوهش برای نخستین بار در کشور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: فراخوان این مسابقه از دهم آبان تا پانزدهم آذر انجام گرفت که آثار مربیان در قالب تجربیات تدریس در فضای مجازی دریافت شد.

وی خاطر نشان کرد: آثار منتخب به صورت کتاب الکترونیکی” تجارب آموزش مجازی” طراحی و در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بارگذاری می شود که مالکیت آن با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان است.

۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارایه آموزش های مهارتی در استان گیلان فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.