تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 22:16
کد خبر : 83303

مرحبا عنوان کرد: منافع ملی کشور ما باید در راه آهن آستارا تامین شود

مرحبا عنوان کرد: منافع ملی کشور ما باید در راه آهن آستارا تامین شود

جارستان: نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به مسائل و مشکلات بارانداز ریلی آستارا _ آستارا گفت: باید منافع ملی کشور ما در راه آهن آستارا تامین شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، غلامرضا مرحباء ، نماینده مردم آستارا و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با

جارستان: نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به مسائل و مشکلات بارانداز ریلی آستارا _ آستارا گفت: باید منافع ملی کشور ما در راه آهن آستارا تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، غلامرضا مرحباء ، نماینده مردم آستارا و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با فرماندار آستارا، مدیر کل گمرک ، فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان آستارا پیرامون مسائل و مشکلات بارانداز ریلی آستارا _ آستارا بحث و تبادل نظر کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت:منافع ملی کشور ما باید در راه آهن آستارا تامین شود و ما به عنوان کارفرما و صاحب بارانداز باید با دقت و وحدت رویه و اعمال فشارهای قانونی شریک خارجی این طرح را نسبت به عمل به انجام تعهداتش پایبند کنیم تا از مزایای راه آهن بهره مند شویم.

نماینده مردم آستارا در مجلس افزود : طرف خارجی به صورت کامل به تعهدات خود عمل نکرده است و با تکیه بر ابزارهای نظارتی مطابق قانون اساسی پیگیر مسائل هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.