تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 17:49
کد خبر : 83267

در جلسه هم اندیشی آبفای گیلان با مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه مطرح شد: شبکه فاضلاب آستانه اشرفیه توسعه می یابد

در جلسه هم اندیشی آبفای گیلان با مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه مطرح شد: شبکه فاضلاب آستانه اشرفیه توسعه می یابد

جارستان: جلسه هم اندیشی شرکت آب و فاضلاب گیلان و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با حضور مهندس حسینی مدیرعامل، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی در محل شورای اسلامی شهر آستانه برگزار شد . به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این

جارستان: جلسه هم اندیشی شرکت آب و فاضلاب گیلان و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با حضور مهندس حسینی مدیرعامل، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی در محل شورای اسلامی شهر آستانه برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت با اشاره به برگزاری این جلسه از اجرای قریب الوقوع اتصال فاضلاب میدان امام حسین(ع) به شبکه خروجی فاضلاب جسیدان خبر داد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان در ادامه گفت: اعتبارات مصوب سال ۱۳۹۹ برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستانه ۵۲.۷۵۰ میلیون ریال است که تاکنون۳۴۸۹۲ میلیون ریال آن تخصیص داده شد.

وی افزود: براساس مبلغ تخصیص داده شده، مقرر است اتصال فاضلاب میدان امام حسین(ع) به شبکه خروجی فاضلاب جسیدان شروع شود.

غیاثی یادآورشد: نصب یک دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز به همراه ساخت فونداسیون و ایستگاه پمپاژ مربوطه در محل خروجی فاضلاب جسیدان در دستور کار قرار دارد و امید است که با استفاده از اعتبارات سال۱۴۰۰-۱۳۹۹ این پروژه مهم اتمام و وارد مدار بهره برداری گردد .

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان با اشاره به اینکه، سال گذشته در منطقه کوی شهید زنده دل و مصطفی دوست ۲۹۰۰ متر شبکه فاضلاب به همراه دو واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده است، گفت:
برای پروژه مذکور تاکنون ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و ۴۱۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای تبصره ۳ هزینه شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.