تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 14:00
کد خبر : 83227

تمدید و عقد قرارداد جدید سپیدرود با ۳۳ بازیکن

تمدید و عقد قرارداد جدید سپیدرود با ۳۳ بازیکن

جارستان: تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون با ۳۳ بازیکن قرارداد جدید امضا و یا اقدام به تمدید قرارداد کرد. مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه اظهار داشت: لیست کامل بازیکنان فصل جدید باشگاه سپیدرود از سوی این باشگاه اعلام شد که تاکنون ۱۷ بازیکن در رده سنی بزرگسالان، یک بازیکن در رده سنی

جارستان: تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون با ۳۳ بازیکن قرارداد جدید امضا و یا اقدام به تمدید قرارداد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه اظهار داشت: لیست کامل بازیکنان فصل جدید باشگاه سپیدرود از سوی این باشگاه اعلام شد که تاکنون ۱۷ بازیکن در رده سنی بزرگسالان، یک بازیکن در رده سنی زیر ۲۵ سال و ۱۶ بازیکن در رده سنی زیر ۲۳ سال و امید جذب سپیدرود شده و یا قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

رادنی دیدار افزود: در رده سنی بزرگسالان ، میثم فردوسی از مس کرمان، مصطفی زینعلی، صاحب فرجی و سیدمحمد حسینی از چوکای تالش، سیدعلی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، حامد حاجتی از دخانیات گیلان، محمد غلامی، میثم میرپسندیده ، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، نیما پاکدل از شهرداری آستارا و حسین گوهری از شهرداری بندرعباس به عنوان بازیکنان جدید به سپیدرود رشت پیوستند.

وی ادامه داد: همچنین حسین احمدلو ، محمد دادرسی و حسام یعقوبی بازیکنان فصل پیش سپیدرود رشت در رده سنی بزرگسالان هستند که قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و صادق صادقی نیز سهمیه بازیکنان رده سنی زیر ۲۵ سال، قراردادش را با سپیدرود تمدید کرد.

وی بیان کرد: در رده سنی زیر ۲۳ سال و امید نیز، آرین سهرابی از شهرداری آستارا، صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از تیم پاس گیلان به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند.

دیدار اضافه کرد: همچنین امیرحسین اسکندری، رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری نژاد ، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی ، – علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی بازیکنان سهمیه رده سنی زیر ۲۳ سال و امید محسوب می شوند که قرارداد خود را با سپیدرود رشت تمدید کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشتخاطرنشان کرد: هدف اصلی کادرفنی تیم فوتبال سپییدرود رشت ، جذب و یا تمدید قرارداد با بازیکنان بومی بود و همچنین چند بازیکن باتجربه نیز تاکنون جذب سپیدرود شده اند تا این تیم با ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یافته تا با کسب نتایج مطلوب، به لیگ دسته اول صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.