تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 12:42
کد خبر : 83218

مصرف گاز در گیلان ۱۴ درصد افزایش یافت

مصرف گاز در گیلان ۱۴ درصد افزایش یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز در استان از اول تا بیست و چهارم آذرماه خبر داد. حسین اکبر روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: از اول تا بیست و چهارم آذرماه در بخش نیروگاهی و غیر نیروگاهی ۵۲۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز در استان از اول تا بیست و چهارم آذرماه خبر داد.

حسین اکبر روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: از اول تا بیست و چهارم آذرماه در بخش نیروگاهی و غیر نیروگاهی ۵۲۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که نشان دهنده ۱۴ درصد افزایش گاز در استان است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته در زمان بارش شدید برف حدود ۲۹ میلیون متر مکعب مصرف گاز در استان داشتیم ، تصریح کرد: در حال حاضر ، روزانه حدود ۲۵ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف می شود که قابل پذیرش نیست.

وی با تاکید بر ضرورت صرفه جویی تصریح کرد: شهروندان می توانند برای صرفه جویی در مصرف گاز دماسنجی را در خانه قرار دهند و دمای هوای منزل را در دمای مناسب حفظ کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین با اشاره به تصویب طرح گاز رایگان برای مشترکان خوش مصرف اظهار داشت: این طرح از اول دیماه اجرایی می شود که با مشخص شدن جزییات آن به طور دقیق به اطلاع عوم رسانده می شود.

بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.