تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 23:14
کد خبر : 83180

جوایز طرح تشویقی حافظان قرآن کریم در گیلان اهدا شد

جوایز طرح تشویقی حافظان قرآن کریم در گیلان اهدا شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان از اهدا جوایز به برگزیدگان آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم در این استان خبر داد. محمد مهدی قربانیان روز سه شنبه با اشاره به برگزاری آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم و آزمون حفظ زیر ۱۰

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان از اهدا جوایز به برگزیدگان آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم در این استان خبر داد.

محمد مهدی قربانیان روز سه شنبه با اشاره به برگزاری آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم و آزمون حفظ زیر ۱۰ سال شهریور ماه امسال در استان گیلان افزود: در آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم، ۱۳۳ نفر و در آزمون حفظ زیر ۱۰ سال ۱۶۸ نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این دو آزمون در ۱۳ شهرستان آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت، رودبار، رودسر، شفت، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال برگزار شد، اظهار داشت: ۴۲ حافظ گیلانی در این آزمون حد نصاب قبولی را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: در طرح تشویقی به ازای حفظ پنج جزء قرآن کریم مشروط بر آنکه حافظ قرآن در آزمون های سال ۹۶ و ۹۷ موفق به شرکت در آزمون و یا قبولی و دریافت گواهینامه در آن پنج جزء از سامانه www.quranedu.ir نشده باشند، مبلغ ۵ میلیون ریال کمک هزینه سفرهای زیارتی به قبول شدگان در آزمون تعلق می گیرد.
وی بیان داشت: پس از بررسی نتایج آزمون و تایید به صورت متمرکز توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، گواهینامه قبول شدگان در آزمون بر اساس نتایج نهایی منتشر شده از سوی مرکز امور قرآنی صادر و در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.