تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 22:32
کد خبر : 83053

پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت در گیلان اجرا می شود

پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت در گیلان اجرا می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : با شروع فصل سرما بسته هایی شامل لباس گرم و اقلام معیشتی توسط جامعه ورزش در قالب پویش «جوانان ؛ پیشگامان خدمت و سلامت » در بین اقشار کم برخوردار توزیع می شود. مریم بخشی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : با شروع فصل سرما بسته هایی شامل لباس گرم و اقلام معیشتی توسط جامعه ورزش در قالب پویش «جوانان ؛ پیشگامان خدمت و سلامت » در بین اقشار کم برخوردار توزیع می شود.

مریم بخشی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، ساختار ورزش گیلان صدها برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی را به اجرا گذاشته است.

افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در اسفند سال گذشته ، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در کنار مشارکت گسترده سمن ها علاوه بر کمک به مقابله با این بیماری ، برنامه گسترده فرهنگی ورزشی و عمرانی را نیز، به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: در این راستا، بیش از ۲۱۰ هزار بسته بهداشتی از سوی سازمان های مردم نهاد انجام شد که یکی از کارهای برجسته در این مدت بشمار می رود و همچنین برپایی کمپ تمرین آموزش مجازی،آوای ورزش در همسایگی ، جشنواره دا و جشنواره بادبادک ها از جمله این فعالیت ها در این مدت می باشد.

وی بیان کرد: پویش بالانس ژیمناستیک،جشنواره های دوچرخه سواری در شهرستان های آستانه اشرفیه و لنگرود، اجرای طرح ساختار قامتی زنان در روستاهای گیلان ، رکورد گیری حلقه ایروبیک در رودبار و برپایی کارگاه آموزش هاکی و نیز مسابقه التیمنت فریزبی در ساحل تازه آباد از دیگر تلاش های ورزش گیلان در ماه های شیوع بیماری کرونا در این استان می باشد .

بخشی اضافه کرد: برگزاری جشنواره ورزش های هوایی که همواره با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می شود نیز، از مهمترین برنامه های این ایام بوده و همچنین برگزاری جشنواره های خیابانی و اجرای حرکات نمایشی موتور کراس در پیست آستانه اشرفیه نیز در ماه های گذشته بطور مستمر به اجرا گذاشته شده است.

وی در ادامه به وجود موثر سمن ها اشاره و تصریح کرد: تشکل های مردم نهاد بازوی توانمند دولت در اجرای فعالیت های اثربخش می باشد و با توجه به اینکه تا پایان سال گذشته در گیلان، ۱۰۶ سمن مجوزدار به ثبت رسیده که از این تعداد، ۸۲ سمن فعالیت گسترده از جمله در حوزه مبارزه با کرونا داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهدای چهار دستگاه اکسیژن ساز توسط جوانان به بیمارستان ها طی ماههای گذشته، خاطرنشان کرد: در همین مدت صد مشاوره تلفنی توسط سمن‌های گیلان انجام شده است.

بخشی با اشاره به اینکه گیلان یکی از ۱۱ استان پیشگام در حوزه کمک به نیازمندان و کادر درمانی گیلان است، اظهار کرد: جوانان گیلانی توانستند با هم افزایی، تلاش و خودباوری، آبروی استان را حفظ کنند و تعداد هشت هزار بسته معیشتی و چندین هزار بسته بهداشتی و نوشت افزار بین افراد کم برخوردار جامعه توزیع شد و هم اینک نیز، با شروع فصل سرما و پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت، بسته هایی در قالب لباس گرم و بسته های معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان گیلان در اختیار اقشار کم برخوردار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.