تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 18:46
کد خبر : 82865

واگذاری بیش از ۱۳ هزار فقره انشعاب آب شرب از طریق سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان

واگذاری بیش از ۱۳ هزار فقره انشعاب آب شرب از طریق سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان

جارستان: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بیش از ۱۳ هزار فقره انشعاب آب از طریق سامانه ۱۲۲ واگذار شد. قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، از ابتدای سال جاری تاکنون۱۳ هزار و ۵۴۷ فقره انشعاب آب شرب به صورت غیرحضوری از طریق سامانه ارتباط

جارستان: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بیش از ۱۳ هزار فقره انشعاب آب از طریق سامانه ۱۲۲ واگذار شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، از ابتدای سال جاری تاکنون۱۳ هزار و ۵۴۷ فقره انشعاب آب شرب به صورت غیرحضوری از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ در این استان واگذار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ هادی نیزه باز قائم مقام این شرکت با اعلام این خبر گفت: واگذاری این انشعابات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در هشت ماهه امسال منطقه یک شهرستان رشت با واگذاری یکهزار و ۴۰۶ فقره انشعاب، بیشترین واگذاری انشعاب از طریق سامانه ۱۲۲ را داشته است.

نیزه باز تصریح کرد: فروش انشعاب از طریق سامانه ۱۲۲ شرکت آبفای گیلان از شهریور سال ۱۳۹۶ آغاز شده که تاکنون ۴۱ هزار و ۴۶۸ فقره انشعاب به متقاضیان این استان واگذار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.